Studio Larian ogłosiło, że ich najnowsza gra Divinity: Original Sin będzie miała lekkie opóźnienie i nie wystartuje 20 czerwca, ale 10 dni później (30-tego). Według oficjalnego ogłoszenia opóźnienie da czas twórcom, aby się mogli pozbyć niewielkich problemów, które nadal mogą napotkać gracze w trakcie normalnej gry.
Niedawno odbyły się wcześniejszy start na serwisie Steam, do którego mieli dostęp gracze którzy wcześniej zakupili Steam Early Access. Oni właśnie mogą cieszyć się rozgrywką do momentu oficjalnego wydania gry. Lorian również przeprasza wszystkich swoich fanów za ewentualne trudności i prosi o cierpliwość – właśnie naprawiają wszelkie zgłoszone do tej pory błędy.
Divinity: Original Sin to gra RPG pozwalająca na rozgrywkę multiplayer graczom z całego świata. Wielbiciele turowych walk znajdą tutaj swoją odskocznię od rzeczywistości, a wzbogacona fabuła i w pełni interaktywne środowisko dodają smaczku całej rozgrywce. Mało tego, twórcy do gry dodali również edytor przygód, które będziemy mogli sami kreować, ale nie spodziewajcie się nic tak rozwiniętego jak ma choćby Landmark.