Pole P艂omieni w Days of Empire to zawody mi臋dzy sojuszami z r贸偶nych kr贸lestw. Podczas wydarzenia Sojusze z r贸偶nych kr贸lestw tworz膮 dru偶yny i rejestruj膮 si臋 na rozgrywk臋. System dopasuje ze sob膮 zarejestrowane dru偶yny, 1 dru偶yna przeciw 1 dru偶ynie. Sparowane dru偶yny wejd膮 na Pole P艂omieni i rozpoczn膮 bitw臋, kt贸ra potrwa maks. 1 godzin臋.
Na polu bitwy znajduje si臋 wiele budynk贸w. Za ich okupacj臋 zdob臋dziesz pkt. Dru偶ynowe oraz pkt. osobiste. Dru偶yna z najwi臋ksz膮 ilo艣ci膮 punkt贸w wygrywa.
- Wymagania Przyj臋cia
- Zasady Dopasowania
- Wej艣cie
- Zasady Rozgrywki
- Ograniczenia na Polu P艂omieni
- Struktury
Wymagania Przyj臋cia
Lider Sojuszu oraz urz臋dnicy z 10 najlepszych Sojusz贸w (na podstawie ilo艣ci si艂y w czasie rzeczywistym) z ka偶dego Kr贸lestwa mog膮 zarejestrowa膰 sw贸j Sojusz na Pole P艂omieni. Sojusze musz膮 istnie膰 przez co najmniej 2 tygodnie, aby mog艂y si臋 zarejestrowa膰.
Podczas rejestracji na Pole P艂omieni lider Sojuszu lub urz臋dnicy b臋d膮 mogli wybra膰 przedzia艂 czasowy, w kt贸rym odb臋dzie si臋 bitwa.
Kiedy rejestracja zostanie zako艅czona, Lider Sojuszu oraz R4 mog膮 wybra膰 cz艂onk贸w ze swojego Sojuszu, kt贸rzy wezm膮 udzia艂 w rozgrywce na Polu P艂omieni. Ka偶dy Sojusz mo偶e wybra膰 nie wi臋cej ni偶 3 dru偶yny (maks. 20 graczy w ka偶dej dru偶ynie), kt贸re wezm膮 udzia艂 w rozgrywce (zale偶y od ilo艣ci cz艂onk贸w).
Lordowie z Zamkiem na poziomie 15 lub wy偶szym mog膮 wej艣膰 na Pole P艂omieni (Uwaga: Kiedy rejestracja zako艅czy si臋, lista wybranych do bitwy Lord贸w zostanie zablokowana i nie b臋dzie mo偶na jej zmieni膰. Lordowie na li艣cie, kt贸rzy opuszcz膮 Sojusz i potem do niego powr贸c膮, nadal b臋d膮 mogli wzi膮膰 udzia艂 w wydarzeniu.)
Zasady Dopasowania
Dopasowanie odb臋dzie si臋 na podstawie warto艣ci (si艂a ka偶dej dru偶yny ilo艣膰 graczy z Zamkiem na Poz.26) obliczonej po zako艅czeniu rejestracji.
Wej艣cie
Po rozpocz臋ciu, wej艣cie do rozgrywki znajdziesz w Centrum Wydarze艅. Wszyscy wojownicy musz膮 upewni膰 si臋, 偶e nie posiadaj膮 rannych wojsk pozostawionych w swych Zamkach lub wys艂anych oddzia艂贸w.
Lewa cz臋艣膰 pola bitwy nale偶y do czerwonej dru偶yny, a prawa do niebieskiej dru偶yny.
Pierwsze 3 minut przed bitw膮 to okres przygotowa艅. W tym czasie nie mo偶esz atakowa膰 swojego wroga lub budynk贸w.
Zasady Rozgrywki
Walka na Polu P艂omieni jest podobna do tych, kt贸re toczysz w swoim Kr贸lestwie.
Gracze mog膮 wys艂a膰 oddzia艂y do okupacji r贸偶nych budowli, zdobywa膰 dodatkowe wzmocnienia i punkty. Okupuj g艂贸wne Struktury Punkt贸w (Pa艂ac P艂omieni, Ministerstwa Wojny oraz Sk艂ady Zapas贸w), by zdoby膰 Pkt. Dru偶ynowe. Pkt. Dru偶ynowe decyduj膮 o zwyci臋stwie na Polu P艂omieni.
Za ka偶de zabicie 10 000 jednostek wroga, zdob臋dziesz 1 pkt. osobisty. Za okupacj臋 budynku otrzymasz 100% Pkt. Osobistych, je艣li znajduje si臋 w nim co najmniej 50 000 jednostek. Im mniejsza ilo艣膰 jednostek w 艣rodku, tym mniejsz膮 ilo艣膰 pkt otrzymasz.
Na Polu P艂omieni migracje s膮 limitowane. Ka偶dy Sojusz posiada limitowan膮 ilo艣膰 migracji. Po zu偶yciu wszystkich szans, cz艂onkowie nie b臋d膮 mogli u偶y膰 przedmiot贸w lub z艂ota, by zdoby膰 dodatkowe migracje.
Okupuj Portal, by zwi臋kszy膰 ilo艣膰 pozosta艂ych migracji. Je艣li Portal jest w posiadaniu twojego Sojuszu, za pierwsz膮 migracj臋 nie zostan膮 zu偶yte 偶adne przedmioty lub z艂oto, jednak zu偶yta zostanie jedna z pozosta艂ych szans na migracj臋 (mo偶na u偶y膰 1 raz w czasie bitwy)
Domy艣lne Morale w bitwie wynosi 1000 (nie wp艂ywa na nie przedmiot Bez Lito艣ci lub Zastraszenie Obl臋偶eniem).
W normalnych warunkach, 偶adne wojska nie zgin膮 w rozgrywce Pola P艂omieni. W zamian za to wszyscy polegli zostan膮 przemienieni na rannych. Leczenie rannych nie wymaga zu偶ycia surowc贸w, a czas potrzebny na uleczenie zostanie skr贸cony. Obozy Lecznicze nie b臋d膮 posiada艂y maksymalnego limitu pojemno艣ci, a wszystkie jednostki zostan膮 automatycznie uleczone, kiedy opu艣cisz pole bitwy.
Na Polu P艂omieni, kiedy obrona Zamku padnie, szybko艣膰 palenia si臋 po偶aru zostanie znacznie zwi臋kszona. Upewnij si臋, 偶e ugasisz po偶ar na czas.
Pami臋taj: Lordowie nie mog膮 pl膮drowa膰 surowc贸w z zamk贸w podczas Pola P艂omieni.
Je艣li podczas trwania rozgrywki opu艣cisz pole bitwy, wszystkie twoje punkty osobiste zostan膮 usuni臋te oraz nie b臋dziesz m贸g艂 wr贸ci膰 z powrotem. Twoje Pkt. Dru偶ynowe zostan膮 jednak zachowane.
Ograniczenia na Polu P艂omieni
Po wej艣ciu na Pole P艂omieni cz艂onkowie Sojuszu nie mog膮 zosta膰 wyrzuceni z Sojuszu, nie mog膮 tworzy膰 nowych Sojusz贸w lub do艂膮czy膰 do innych Sojusz贸w.
Lordowie nie mog膮 zbudowa膰 lub odzyska膰 struktur Sojuszu
Lordowie nie mog膮 zmieni膰 nazwy Sojuszu.
Lordowie nie mog膮 pom贸c innych cz艂onkom w swoim Kr贸lestwie, lecz nadal mog膮 wesprze膰 cz艂onk贸w, kt贸rzy s膮 na Polu P艂omieni.
Po wej艣ciu na Pole P艂omieni, Zamki Lord贸w w ich Kr贸lestwie przejd膮 w Status Ochrony. Oznacza to, 偶e nie mog膮 by膰 atakowane i 艣ledzone.
Lordowie nie b臋d膮 mogli atakowa膰, zbiera膰 surowc贸w, polowa膰 na rabusi贸w i bestie w swoich Kr贸lestwach podczas brania udzia艂u w rozgrywce Pola P艂omieni.
Po wej艣ciu na Pole P艂omieni Lordowie nie mog膮 wys艂a膰 lub otrzyma膰 wsparcia surowc贸w w swoich Kr贸lestwach. Mog膮 jednak wysy艂a膰 i otrzymywa膰 wsparcie surowc贸w od innych Lord贸w na Polu P艂omieni.
Pami臋taj: Czynno艣ci wykonywane na Polu P艂omieni nie wp艂yn膮 na inne wydarzenia, kt贸re mog膮 odbywa膰 si臋 w twoim Kr贸lestwie.
Struktury
1) Pa艂ac P艂omieni
Pa艂ac P艂omieni to najwi臋ksze 藕r贸d艂o punkt贸w. Po jego przej臋ciu, twoja dru偶yna zdob臋dzie 200 pkt za ka偶d膮 minut臋 okupacji. Z powodu swej wielko艣ci, wa偶ne jest, by wzmocni膰 t臋 struktur臋 po ka偶dym udanym przej臋ciu.
2) Ministerstwa Wojny
2 Ministerstwa Wojny to nast臋pne najwi臋ksze 藕r贸d艂a punkt贸w. Za ka偶d膮 minut臋 ich okupacji dru偶yna otrzymuje 150 pkt. dru偶ynowych.
3) Sk艂ady Zapas贸w
Sk艂ady Zapas贸w to r贸wnie偶 szansa na punkty. Za ka偶dy przej臋ty Sk艂ad Zapas贸w zdobywa si臋 80 pkt. dru偶ynowych na minut臋.
4) Portale
Okupuj Portale, by aktywowa膰 darmowe szanse na migracje (szanse na migracj臋 nadal zostan膮 zu偶yte) dla swojej dru偶yny po pierwszej pr贸bie migracji wewn膮trz darmowego obszaru. Za przej臋cie Portalu twoja dru偶yna otrzyma darmowe szanse na migracj臋 do samego 艣rodka bitwy.
5) Wie偶a B艂ogos艂awie艅stw
2 Wie偶e B艂ogos艂awie艅stw zapewniaj膮 bonusy ataku i obrony wojskom w twojej dru偶ynie. Za wszelk膮 cen臋 nie dopu艣膰, by przej臋艂a je wroga dru偶yna.
6) Szpitale
2 Wie偶e Leczenia w obszarze bitwy zwi臋kszaj膮 szybko艣膰 leczenia rannych.
7) Ruiny
Okupuj Ruiny, by w bitwie zdoby膰 wsparcie P艂omiennych Je藕d藕c贸w, kt贸rzy posiadaj膮 du偶膮 szybko艣膰 oraz wysoki atak
8) Lo偶e
2 Lo偶e zwi臋ksz膮 szybko艣膰 marszu twoich wojsk podczas Bitwy. Liczy si臋 ka偶da sekunda!