Pomysłowości w kampaniach reklamowych Azjatom możemy tylko pozazdrościć, ale i nasze społeczeństwo nie jest przygotowane na tego typu reklamy. I ku zaskoczeniu wszystkim promowane są w nietypowe sposoby nawet gry, które już od dłuższego czasu są na rynku. Niewątpliwie liderem w nietypowych akcjach marketingowych jest Nexon, otóż ów wydawca w metrze, w mieście Seul w Korei Południowej, stworzyło podłogę w pociągu z obrazem dającym efekt 3D. Zasadniczo cała podłoga wygląda jakby był to wąwóz lodowy. Dodatkowo pasażerowie pomimo sporych upałów czuja przyjemny chłód. Poniżej znajdziecie zdjęcia ukazujące jak gra MMORPG Cyphers reklamuje się u naszych koreańskich kolegów. Ciekawe kiedy my dorośniemy do tego typu reklamy.
Wersja w języku angielskim
Najnowsze wpisy
- Najlepsze bronie w PUBG MOBILE – Jakie bronie wybrać?
- Poradnik do PUBG Mobile: Celowanie, Strategia Przetrwania i Najlepsze Miejsca do Lądowania
- Poradnik Genshin Impact: Zdobywanie Artefaktów, Optymalizacja Postaci, Mapy Lokacji i Wydarzenia Czasowe
- Honkai: Star Rail – Najlepsze drużyny, strategie
- Recenzja gry Grimvalor