Pomys艂owo艣ci w kampaniach reklamowych Azjatom mo偶emy tylko pozazdro艣ci膰, ale i nasze spo艂ecze艅stwo nie jest przygotowane na tego typu reklamy. I ku zaskoczeniu wszystkim promowane s膮 w nietypowe sposoby nawet gry, które ju偶 od d艂u偶szego czasu s膮 na rynku. Niew膮tpliwie liderem w nietypowych akcjach marketingowych jest Nexon, otó偶 ów wydawca w metrze, w mie艣cie Seul w Korei Po艂udniowej, stworzy艂o pod艂og臋 w poci膮gu z obrazem daj膮cym efekt 3D. Zasadniczo ca艂a pod艂oga wygl膮da jakby by艂 to w膮wóz lodowy. Dodatkowo pasa偶erowie pomimo sporych upa艂ów czuja przyjemny ch艂ód. Poni偶ej znajdziecie zdj臋cia ukazuj膮ce jak gra MMORPG Cyphers reklamuje si臋 u naszych korea艅skich kolegów. Ciekawe kiedy my doro艣niemy do tego typu reklamy.

Cyphers-promo-5

Cyphers-promo-4

Cyphers-promo-3

Cyphers-promo-2

Cyphers-promo-1