Wielu z was zastanawia się w jaki sposób można zdobyć legendarnych bohaterów w Castle Clash, ale dziś postanowiliśmy się podzielić tą wiedzą i utworzyliśmy specjalny poradnik opisujący każdego z tych herosów, wszystkich jakich znajdziecie w aktualnej wersji gry. W opisie macie informacje o ich specjalnych umiejętnościach, a także do niektórych bohaterów dodaliśmy notkę, w które odpowiedzieliśmy na pytanie „gdzie i w jakich walkach sprawdzą się najlepiej?”. Więc jeśli szukacie najlepszych postaci z gry to znajdziecie je właśnie w tym miejscu.

Pumpkin Duke w Castle Clash to jeden z legendarnych bohaterów, który zadaje całkiem sporo obrażeń fizycznych i doskonale sprawdza się w walce wręcz. Jego główna umiejętność Celebrate zwiększa jego obrażenia, prędkość ataku i poruszania się wszystkim sojusznikom o określony procent. Bez względu na poziom ulepszenia skilla trwa on zawsze osiem sekund. Można go zdobyć dzięki diamentom w „rolling with Gems” jak i z Legendarnych Kart Bohaterów. Możemy go zdobywać nawet wtedy, gdy nie ma Halloween i co najważniejsze, jego umiejętności wpływają na OBECNE statystyki sojuszników, a nie na te podstawowe. Dodatkowo Celebrate obejmuje wszystkich herosów na całej mapie, co oznacza, że jego skill działa lepiej niż ten znanym nam u Druida, który nie może leczyć sojuszników zbyt daleko położonych od niego samego.
Musicie uzbroić się w cierpliwość jeśli chcecie go zdobyć w „rolling with Gems”, gdyż szansę są o wiele mniejsze w porównaniu do tych związanych z innymi Legendarnymi Bohaterami.
Vlad Dracula to kolejny heros z grupy legendarnej. Jest magiem i posiada zdolność ataku zasięgowego. Jego umiejętność Blood Banquet przywołuje rój nietoperzy na cztery sekundy, które gryzą pobliskich przeciwników jednocześnie przywracając punkty życia Drakuli. Znany jest również jako Blood Duke i możemy go zdobyć jedynie w trakcie procesu „rolling with Gems”.
Moltanika to podobnie jak Drakula magiczny bohater. Ów heros posiada najwięcej punktów życia w całej grze, o 25% więcej niż Paladyn. Możemy go nająć w grze jednak tylko w trakcie trwania odpowiedniego wydarzenia (eventu). Jego specjalna umiejętność zadaje o 150% większe obrażenia jednocześnie redukując przeciwnikowi atak, prędkość ataku i poruszania się o pewien % w zależności od poziomu umiejętności.
Aries również korzysta z umiejętności ataku zasięgowego. Posiada specjalny skill Calamity dzięki czemu uderza w losowego przeciwnika z ogromną siłą redukując jego energię i blokując mu umiejętności. Jest niezwykle przydatny przeciwko wrogom posiadającym potężne umiejętności. Zdobędziemy go w „rolling with gems” jak i z legendarnych kart bohaterów. Aries został opracowany z okazji eventu „Create-a-Hero”.
Cupid (Kupidyn) to bohater zajmujący się głównie leczeniem, ale posiada również możliwość ataku zasięgowego. Jego umiejętność Cupid’s Arrow zwiększa energię sojuszniczych herosów i zadawane przez nich obrażenia, ale jedynie na krótką chwilę. Jest to jednostka latająca i nie może być atakowany przez jednostki naziemne czy Cannon Tower. Zdobędziemy go w „rolling with gems” jak i z legendarnych kart bohaterów.
Snowzilla to legendarny bohater atakujący na odległość. Jego skill Snowball Fight zadaje obrażenia i spowalnia pobliskich wrogów na krótką chwilę. Snowzilla ma sporo HP i można go określić jako dobrego tanka, ale również sprawdza się jako skuteczny DPS. Potrafi skupić się na wielu przeciwnikach jednocześnie, ale pojedynczego wroga atakuje z większą zawziętością. Idealny na arenę jak i w Daily Guild Boss. Zdobędziemy go w „rolling with gems” jak i z legendarnych kart bohaterów nawet jeśli nie ma zimy.
Minotaur Chieftain to typowy tank, który specjalizuje się w atakach wręcz. Jego skill Body Slam zadaje obrażenia, redukuje energię wielu przeciwnikom jednocześnie. Nie daje żadnego efektu jeśli chodzi o przeciwników latających. Bohater niezwykle dobrze sprawdza się w Boss Battle, dzięki możliwości zamrożenia czasowego wroga, a obniżając mu dodatkowo energię sprawia, że przeciwnik nie nadaje się chwilowo do walki. W parze z bohaterem wspierającym może również spokojnie ruszać na arenę. Minotaura kupimy za 150 000 diamentów.
Spirit Mage to jak sama nazwa mówi magiczny heros i specjalizuje się w atakach zasięgowych. Jego umiejętność Magic Missile zadaje ogromne obrażenia wielu jednostkom jednocześnie jak i jest w stanie zmieść z powierzchni ziemi kilka budynków czy bohaterów w jednym ataku. Jest to jednostka latająca i nie może być atakowana przez jednostki naziemne. Kupimy go za 50 000 diamentów.
Immortep to kolejny mag w naszym spisie bohaterów Clash Castle, jednak on woli atakować wręcz. Storm of Seth to jego specjalność, dzięki czemu może zamroczyć przeciwnika i zadaje pokaźne obrażenia. Tylko za pierwszym razem (uderzając w ten sam cel) ogłusza, kolejne uderzenia zadają jedynie obrażenia. Wcześniej znaliśmy tego bohatera pod innymi nazwami jak Pharaoh czy Wuyao (serwery na Taiwanie).
Grizzly Reaper to mag, posiada atak zasięgowy, a jego atutem jest umiejętność Soul Harvest. Zadaje dzięki temu skillowi obrażenia wielu przeciwnikom jednocześnie, a w zależności od tego ile obrażeń zadał im przywracane są mu punkty HP – umiejętność nie powoduje obrażeń na budynkach, ale Grizzly może je niszczyć normalnym atakiem. Jako jednostka latająca nie może być atakowany przez jednostki naziemne. Zasmucę was, jest to najwolniejsza jednostka w grze (wśród bohaterów), ale za to ma najszybsze ataki. Coś za coś.
Atlanticore to kolejny tank na naszej liście, który wypracował sobie do perfekcji ataki wręcz. Dzięki umiejętności Spectacular Scales może stać się niewidzialny, ale niewidzialny dla nadchodzących obrażeń, a dodatkowo potrafi odbijać ataki wprost do źródła. Ma niską prędkość ataku, w sumie najniższą ze wszystkich prezentowanych bohaterów (jeden co dwie sekundy), ale jego skill wydaje się być najpotężniejszy zarówno w obronie jak i ataku. Dodając mu talent Revitalize sprawiamy, że staje się praktycznie niepokonany. Jednak jeśli jest pod wpływem efektu Guardian Angel to nie może odbijać ataków.
Thunder God to prawdziwy bóg piorunów, ale lubić walkę w bezpośrednim starciu. Jego skill Thinderstorm zadaje obrażenia losowemu przeciwnikowi/budynkowi (uderzy w każdego przeciwnika w „blast radius”). Dodatkowo każdy atak wprowadza w stan spiączki pobliskich wrogów na około 1,5 sekundy. W Rajdach, Dungeonach i Here Be Monsters sprawdza się najlepiej. Thunderstorm uderza zazwyczaj w Town Hall jeśli Thunder God jest w pobliżu tego budynku. Jeśli nie to uderza najpierw we wrogich bohaterów i Army Camps.
Ninja jak to japoniec, starcie bezpośrednie to jego żywioł. Posiada umiejętność Skill Slash zadającą masywne obrażenia, ale tylko skierowane na pojedynczy cel. W Here Be Monster wielu graczy korzysta z jego usług, a jego zdolności DPS sprawdzają się w walkach z Dino Boss pozwalając przetrwać pierwsze cztery fale bezproblemowo.
Druid to jedyny bohater, który potrafi leczyć sojuszników, gdyż Cupid odnawia energię, a nie leczy. Posiada atak zasięgowy i skill Energetic pozwalający leczyć wiele jednostek jednocześnie i zwiększać zadawane przez nie obrażenia na określony czas. Ma sporo życia, zadaje wiele obrażeń i w miarę szybko się porusza po polu walki. Na najwyższym poziomie Energetic potrafi leczyć sojuszników przywracając im ponad 10 000 HP za jednym użyciem. Zalecam korzystanie z usług tego bohatera między innymi w HBM na wyższych poziomach. W sumie dość łatwo go zdobyć, gdyż wypada z nagród za codzienne logowanie – 30-tego dnia.
Succubus to kolejny mag na naszej liście specjalizujący się w atakach z dystansu. Posiada umiejętność Death’s Lash zadającą obrażanie pojedynczemu celowi. Tutaj obrażenia jakie zadaje są liczone procentowo według maksymalnej ilości HP przeciwnika, a przy okazji zmniejsza obrażenia jakie jednostka zaatakowana zadaje podczas walki. W Challenge a Boss dalej ma ograniczenie zadawanych obrażeń do 35 000.
Champion również woli ataki w bezpośrednim starciu. Jego skill Storm Hammer zadaje obrażenia trzem najbliższym celom i wprowadza przeciwników w śpiączkę na 3 sekundy, co okazuje się być niezwykle przydatne na arenie, Boss Fights czy w Here Be Monsters. Doskonały jako DPS, choć jego słabością jest niski poziom HP.
Paladin to typowy tank, walki wręcz opanował do perfekcji. Paladyn jest drugą z kolei jednostką z największym poziomem HP. Jego umiejętność Divine Shield redukuje obrażenia otrzymywane na 5 sekund. Dzieki sporej ilości życia może przetrwać pośród wież łuczników i działek przeciwnika. Jest idealnym wyborem na pierwszego, który rusza do walki.
W nagrodach za codzienne logowanie zdobędziemy go 21-ego dnia.