Kilka dni temu, współzałożyciel City State Entertainment, Mark Jacobs dodał wpis na blogu gry Camelot Unchained, w którym przedstawił wizję artystyczną rasy Gigantów z Tuatha Dé Danann jak i pierwszą animacją klasy Helbound: 

[youtube id=”lAwp9NK3E0s” width=”673″ height=”356″]
Jacobs podkreślił, że zarówno animacje jak i koncepcje nie są ostateczną wersją tego co otrzymamy w przyszłości. Uznajcie to za przybliżony wygląd tego co mogłoby być dodane niedługo do Camelot Unchained.

20140329090559a0dqviqkpxzx09ar
Podobnie jak prequel, czyli Dark Age of Camelot, będzie to gra skupiająca się głównie na RvR z doskonale znanymi nam elementami MMORPG. PvP w grze Jacobs określa jako „Tri-Realm” – chodzi o to, że istnieją trzy frakcje Arturianie, Tuatha De Danann i Wikingowie. Tym samym skupienie na walkach Realm vs Realm nabiera jak najbardziej sensu. Oczywiście będzie także system domostw, ekonomia, crafting i wiele innych ciekawych rozwiązań.

20140329090609a0dqviqqx11g67v7
Gra Camelot Unchained z sukcesem zakończyła kampanie zbiórki pieniędzy na Kickstarter w maju zeszłego roku, gdzie uzyskano ponad 2 miliony dolarów na jej dopracowania i ukończenie.