Kilka dni temu, współzałożyciel City State Entertainment, Mark Jacobs dodał wpis na blogu gry Camelot Unchained, w którym przedstawił wizję artystyczną rasy Gigantów z Tuatha Dé Danann jak i pierwszą animacją klasy Helbound:
[youtube id=”lAwp9NK3E0s” width=”673″ height=”356″]
Jacobs podkreślił, że zarówno animacje jak i koncepcje nie są ostateczną wersją tego co otrzymamy w przyszłości. Uznajcie to za przybliżony wygląd tego co mogłoby być dodane niedługo do Camelot Unchained.
Podobnie jak prequel, czyli Dark Age of Camelot, będzie to gra skupiająca się głównie na RvR z doskonale znanymi nam elementami MMORPG. PvP w grze Jacobs określa jako „Tri-Realm” – chodzi o to, że istnieją trzy frakcje Arturianie, Tuatha De Danann i Wikingowie. Tym samym skupienie na walkach Realm vs Realm nabiera jak najbardziej sensu. Oczywiście będzie także system domostw, ekonomia, crafting i wiele innych ciekawych rozwiązań.
Gra Camelot Unchained z sukcesem zakończyła kampanie zbiórki pieniędzy na Kickstarter w maju zeszłego roku, gdzie uzyskano ponad 2 miliony dolarów na jej dopracowania i ukończenie.