Aby załadować samoloty na lotniskowiec w Call of War: World War 2 po prostu przenieś lub przeciągnij samolot na lotniskowiec. Lotniskowiec może pomieścić tylko określoną liczbę samolotów, która rośnie z każdym poziomem. Aktualną ilość można sprawdzić w panelu jednostki. Tylko bombowce marynarki, myśliwce, bombowce ofensywne i bombowce taktyczne mogą lądować na lotniskowcach.
Lotniskowiec jest bardzo wszechstronny, przydatny w zdobywaniu przewagi w powietrzu na odległych ziemiach, patrolach morskich, desantach, zatapianiu pancerników i zwiadach.
Lotniskowce są przydatne dopiero po 24 dniach gry, kiedy właśnie można na nich budować odpowiednie strategie podbojów. Następnie świetnie nadają się do wywierania wpływu na kontynentach wroga do kilku prowincji w głąb lądu, żeglowania wzdłuż wybrzeża i zbierania jednostek poruszających się w głębi lądu. Potrzebujesz RÓWNIEŻ floty powierzchniowej, która jest większa niż ta, którą posiada przeciwnik. I tak, to duża inwestycja, ale do tego czasu (po 24 dniach) w odnoszącym sukcesy imperium nie powinno to być ZBYT wielkim problemem.
Lotniskowce najlepiej sprawdzą się podczas:
- Dostawy jednostek samolotów w trybie fly-on / fly-off, co pozwala na uniknięcie do 3 godzin czasu zaokrętowania i do 4,5 godziny czasu na zejście z pokładu podczas przenoszenia jednostek lotniczych przez oceany, a także pozwala na lepszą ochronę jednostek powietrznych przed atakiem przez okręty podwodne lub jednostki nawodne wroga.
- Osłony powietrznej podczas inwazji amfibii, zapewniając w ten sposób pewną ochronę przed nalotami wroga na atakujące jednostki naziemne, podczas gdy są one bardzo narażone podczas 4,5-godzinnego procesu wysiadania.
- Naloty na prowincje nadbrzeżne, pozwalające w ten sposób na nieoczekiwane uszkodzenie / zniszczenie jednostek wroga, które według twojego przeciwnika znajdowały się poza zasięgiem twojego samolotu (a zatem prawdopodobnie nie były chronione przez jednostki przeciwlotnicze).
- Nalotów na jednostki morskie i konwoje, umożliwiając w ten sposób ataki powietrzne na jednostki wroga na środku oceanu, które w innym przypadku byłyby poza zasięgiem twoich lądowych jednostek powietrznych.
- Wykrywanie okrętów podwodnych, zapewniające platformę śródoceaniczną dla bombowców morskich, jedyną jednostkę w grze, która może wykrywać i ujawniać ukryte jednostki podwodne.
Lotniskowce w grze są najbardziej przydatne w dłuższych grach rozgrywanych na większych mapach, takich jak mapa Pacyfiku dla 50 graczy, mapa Ameryki dla 50 graczy. oraz mapa świata dla 100 graczy.
Strategia wykorzystania Lotniskowców w Call of War: World War 2
Moim zdaniem lotniskowce wydają się być drogim luksusem w krótszych grach rozgrywanych na mniejszych mapach, ponieważ:
- Musimy poświecić określony czas badań, podczas gdy powinniśmy zająć się ważniejszymi typami jednostek;
- Ich produkcja wymaga zasobów, których może brakować we wczesnych fazach gry;
- Ich nośność samolotów jest raczej skromna w ciągu pierwszych trzech tygodni gry – dwie, trzy lub cztery eskadry na lotniskowiec dla lotniskowców L1, L2 i L3 – co czyni je stosunkowo słabą bronią ofensywną we wczesnej fazie gry.
- Co więcej, bombowce taktyczne nie są dostępne do użytku na lotniskowcach, dopóki badania taktycznych bombowców L4 nie zostaną zakończone jakiś czas po 24 dniu, a eskadry L4 + TB zapewnią większość zdolności nalotowych na lotniskowcach przeciwko jednostkom naziemnym wroga.
Z tych wszystkich powodów postrzegam lotniskowce jako ważniejszy element na większych mapach, a w szczególności na mapach Pacyfiku i świata, gdzie są one prawdopodobnie niezbędne.
Dobrym sposobem na zdobycie doświadczenia z lotniskowcami jest utrzymywanie mniejszych gier na mapie dłużej po tym, jak ty i twój sojusznik już wygraliście grę, ale żaden z was nie zdobył punktów zwycięstwa wymaganych do automatycznego zakończenia gry. To dobry czas dla ciebie i twojego sojusznika na eksperymentowanie z bardziej egzotycznymi jednostkami, takimi jak lotniskowce, pancerniki, piechota zmechanizowana, samobieżne jednostki artyleryjskie i przeciwlotnicze oraz rakiety nuklearne i bombowce, które zwykle nie są produkowane w zakończonych grach – przed dniem 30 lub wcześniej. Możesz także stworzyć grę „prywatną” (jedną na miesiąc po spełnieniu wymagań dotyczących doświadczenia gracza na 11-tym poziomie) i zaprosić jednego lub dwóch znajomych do eksperymentowania z pełną gamą wszystkich dostępnych typów jednostek.
Jedna uwaga: lotniskowiec w grze jest wciąż stosunkowo nową jednostką, w której występuje kilka znanych błędów. Jednym z tych błędów jest znikanie eskadr bazujących na lotniskowcach, gdy są one w powietrzu, co w przeszłości było wywoływane przez dodanie lub usunięcie innych jednostek morskich ze stosu ochronnego konwoju / sił zadaniowych na lotniskowcu. Moja stanowcza rada: nie przejmuj się stosem jednostek morskich na lotniskowcu, gdy lotniskowiec ma jakiekolwiek jednostki powietrzne w powietrzu. Nie rób tego. Proszę.
Masz jakieś pytania lub sugestie odnośnie lotniskowców w grze Call of War: World War 2? Skorzystaj z komentarzy poniżej.