Szybkie walki w C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars to pojedyncze pojedynki z losowymi ludźmi, którzy znajdują się w etapach i są w lidze porównywalnej do Twojej. Ich zdrowie i atak powinny być porównywalne z Twoim. Kiedy zaczynasz szybką walkę, tak jak w Mistrzostwach, masz przycisk wstecz w lewym dolnym rogu i przycisk pomijania w prawym dolnym rogu. Jednak użycie przycisku Wstecz spowoduje przerwanie serii zwycięstw i utratę oceny, natomiast użycie przycisku pominięcia kosztuje złoto. W miarę wspinania się na etapy koszt pomijania wzrośnie. Aby obniżyć ten koszt, możesz zdobyć umiejętność.

Po co są szybkie walki?

Szybkie walki służą do zdobywania skrzynek zaopatrzenia i punktów oceny. Co trzy wygrane bitwy zdobędziesz albo zwykłe, albo super-pudełko wraz z pewną liczbą punktów rankingowych. Im większa seria wygranych, tym więcej punktów rankingowych zdobędziesz. Uwaga: Istnieje limit maksymalnej liczby punktów rankingowych, które można zdobyć na danym etapie.

Zwycięskie serie

Wygranie serii pozwala ci również zdobyć korony dla skrzynki zaopatrzenia. Korony ulepszają części, które zdobywasz z pudełka, dodając dodatkową gwiazdkę do losowej części. Możesz umieścić do 3 koron w jednym pudełku. 1 Korona jest przyznawana za serię wygranych w 5 bitwach. Zdobywasz także coraz więcej punktów rankingowych, gdy wygrywasz.

Za każdym razem, gdy wygrasz jedną szybką bitwę, pojawi się metalowe ostrze obracające się z twoją aktualną zwycięską passą. Jeśli jednak przegrasz jedną szybką bitwę, ostrze się złamie, a twoja seria zwycięstw zostanie zresetowana do zera.

Twoja zwycięska seria jest pokazana na metalowym ostrzu po prawej stronie przycisku „Szybka walka”.

Jak uniknąć utraty zwycięskiej serii?

Skup się na obrażeniach broni wroga, a następnie spójrz na swoje zdrowie. Jeśli jest dla ciebie za silny, możesz pominąć walkę za monety (jeśli masz mniej monet niż rzeczywisty koszt pominięcia, licz się z porażką).
Zastanów się, ile trafień zajmie ci zniszczenie przeciwnika, a następnie ile zajmie jemu zniszczenie Ciebie. Jeśli jego zwycięstwo wymaga mniej trafień, nie walcz. Jeśli ty i twój wróg macie takie samo zdrowie i obrażenia od broni, to częściowo wygrywasz lub przegrywasz, w zależności od tego, kto ma lepszą broń. We wczesnej wersji Crash Arena Turbo Stars szybkie walki kosztowały ropę.