Znajdziecie w tym poradniku wszystkie odpowiedzi i rozwiązania do zagadek z gry Brain Test 3: Misje i przygody. W jednej tabeli masz wszystkie solucje, wystarczy wybrać odpowiedni poziom i znaleźć problematyczne rozwiązanie, a gra z pewnością pójdzie znacznie szybciej. Odpowiedzi są na tyle szczegółowe, że bez problemu znajdziecie kłopotliwe rozwiązania do każdego levelu / poziomu w grze Brain Test 3.
Poziom | Zagadka | Odpowiedź / Rozwiązanie |
---|---|---|
1 | Muszę się tam jakoś dostać do środka. | Zrób tak, jak każe ci samouczek, a Twój poziom zostanie zaliczony. |
2 | Hmm... Gdzie może być schowany ten kamień. | Zrób tak, jak każe ci samouczek, a Twój poziom zostanie zaliczony. |
3 | Muszę szukać dalej | Dotknij ciasta i pułapki na myszy, aby je zabrać, a następnie przeciągnij ciasto na pułapkę na myszy, aby je połączyć, teraz kontynuuj, klikając strzałkę. Przeciągnij pułapkę na beczkę i dotknij drzwi toalety, aby go wywabić. |
4 | Nie zauważyli mnie. Muszę ich jakoś zneutralizować. | Połącz procę z kamieniem i przeciągnij załadowaną procę pod lampę na suficie, następnie weź nożyczki do przecięcia przewodu alarmowego powyżej. Teraz ponownie załaduj procę i zastrzel faceta. |
5 | Czego chcesz ode mnie brzydulo? | Kliknij odpowiedzi, która według Ciebie są prawidłowe, a poziom zostanie zaliczony. |
6 (Poziom bonusowy) | Tomek chce zjeść kebaba | |
7 | Ten bandzior powiedział, że warto odszukać komputer Edka. Muszę jakoś otworzyć te drzwi. | Dotknij symbolów na drzwiach, aby je zmienić tak, aby prawa strona była identycznie jak lewa. Teraz za pudełkiem znajduje się dźwignia, weź ją i umieść brakującą dźwignię po prawej stronie drzwi i kliknij na nią aby otworzyć drzwi. |
8 | Alina musi pokonać bandytę | Zabierz klik podtrzymujący kulę do kręgli, a następnie potrząśnij telefonem. |
9 | Zagadka Gandolfa. Pomóż mi przyrządzić miksturę. | Złap butelkę przytrzymując na niej kursor, przesuwaj butelkę i złap najpierw kroplę czarną, następnie żółtą, a na koniec niebieską. Później złap korek, aby zamknąć butelkę. |
10 | A niech to. Znowu drzwi zamknięte. Mogę z procy strzelić w blokadę | Weź młotek i rozbij nim kamień. Następnie odłupany kawałek skały podnieś i załaduj nim procę. Strzel z procy w ikonkę kłódki nad drzwiami. |
11 | Muszę go pozbyć. (Komputer stacjonarny Edka). | Przytrzymaj palec na kamieniu pod krzesłem Edka i podnieś go do góry. Edek odjedzie na krześle i tak się go pozbędziesz. |
12 | Zagadka Gandolfa. Rozwiąż równanie alchemiczne. | Elementy u góry to drewno i kamień dają ogień. Niżej dajemy dwie chmury, aby wytworzyć piorun. |
13 | Muszę zhakować ten komputer | Ułóż ścieżkę jak na zdjęciu poniżej |
14 (Poziom bonusowy) | Pomóż Bernardowi łowcy potworów. | Kliknij na Bernarda, aby przesunąć go w inne miejsce. Następnie weź jego kapelusz i zakryj nim oczy bestii. |
15 | Według danych z komputera kamienie mocy są w kryjówce Wrednego Edka w Lesie Kłodowym. Muszę naprawić stary samolot taty, by dolecieć do Lasu Kłodowego. | Weź śmigło, klej i kanister z benzyną. Następnie klikaj na nie po kolei a samolot zostanie naprawiony. |
16 | Zagadka Gandolfa. Obróć pierścienie by ułożyć obrazek. | Obracaj pierścienie tak, aby pasowały do całości. Zacznij od pierścienia zewnętrznego. |
17 | Z kim mam przyjemność? | Klikaj dowolne odpowiedzi, a i tak zaliczysz poziom. |
18 | Szkoda, że tata nie widzi jak latam. | Przesuwaj samolot palcem w górę i w dół, aby uniknąć zderzenia z chmurami burzowymi. |
19 | Zagadka Gandolfa. Złóż prawidłowo drogie kamienie. | Przesuwaj kolejne połówki tak, aby ułożyć w całość każdy kolor oddzielnie. |
20 | Wejście do tajnej bazy musi być blisko. | Przesuwaj liście na ziemi, a w drugim etapie odsłaniając liście znajdziesz wejście. Kliknij na nie. |
21 | Co za dziwne miejsce! | Kliknij na diament. Idź dalej. Przesuń pudełko i weź ukryty za nim diament. Idź dalej. Otwórz górną szufladę szafki i weź diament. Umieść diamenty na rogach o tych samych kolorach co dany diament i poziom zakończony. |
22 | Za tymi drzwiami ktoś jest. | Złap drzwi i przesuń je do góry. |
23 | Zagadka Gandolfa. Rozwiąż równanie alchemiczne. | Niebieski z żółtym daje nam zielony kolor. Niżej daj czerwony i biały. |
24 | Hej, Co Ty tutaj robisz? | Przejdź strzałką w lewo. Podnieść kamień. Gdy koleś będzie bardzo blisko ciebie przesuń ów kamień na akwarium z wężem. |
25 (Poziom bonusowy) | Kasia chce rano poćwiczyć. | Powtarzaj ruchy instruktorki z TV. Później jak zniknie obraz podnieść np. prawą nogę. |
26 | Muszę uratować tego kotka. | Przejdź w prawo i przesuń leżącego kolesia. Znajdziesz pod nim klucz, zabierz go i wróć na lewo tam gdzie klatka. Przesuń klucz na kłódkę od klatki i gotowe. |
27 | Miałaś rację, Alina! Ta kryjówka należy do Edka. A kamień mocy istnieje. | Klikaj dowolne odpowiedzi, a i tak zaliczysz poziom. |
28 | Zagadka Gandolfa. Złóż w całość. | Połącz kawałki ze sobą, aby stworzyły trzy różne przedmioty. |
29 | Muszę przejść przez jaskinię. | Przesuwaj nim w prawo lub lewo, aby spadające kamienie go nie uderzyły. |
30 | Zagadka Gandolfa. Obróć pierścienie by ułożyć obrazek. | Zacznij od środkowego pierścienia i kończ układanie zewnętrznym, |