Znajdziecie w tym poradniku wszystkie odpowiedzi i rozwiązania do zagadek z gry Brain Test 2: Historie. W jednym miejscu wszystkie solucje, wystarczy wybrać odpowiedni rozdział i znaleźć problematyczny poziom, a gra z pewnością pójdzie znacznie szybciej. Odpowiedzi są na tyle szczegółowe, że bez problemu znajdziecie kłopotliwe rozwiązania do każdego levelu.

  1. Farma Emilki
  2. Rodzina Głowackich
  3. Przygody Mruczka
  4. Łowca potworów Bernard
  5. Agent Kowalski
  6. Pechowa Pelagia
  7. Ćwiczenia z Celiną
  8. Ucieczka z więzienia
  9. Kowalski i Bernard – cześć 1
  10. Kowalski i Bernard – cześć 2
  11. Kapitanka Anka
  12. Szalone liceum

Farma Emilki

Emilka ma wspaniałe gospodarstwo pełne zwierząt i roślin. Dołącz do niej, gdy będzie wypełniać zadania związane z utrzymaniem gospodarstwa i dbać o potrzeby swoich pięknych zwierząt.

PoziomZagadkaOdpowiedź / rozwiązanie
1Witaj na farmie Emilki. Obudź ją, żeby mogła zacząć swój dzień.Przeciągnij słońce z gór, a następnie przesuń w górę okno, aby je otworzyć i ją obudzić.
2Kury i pies są głodni.Na jej włosach znajduje się kość, przeciągnij ją i nakarm psa, a za dziewczyną zobaczysz kolby kukurydzy, po prostu przeciągnij je na kurczaki, aby przejść poziom.
3Znajdź wszystkie kurczaki.Spróbuj przesunąć palcem kurczaka, a za nim zobaczysz ukrytego, kolejnego kurczaka. Teraz ruszaj kolejnym kurczakiem, chyba że już nie ma kolejnego kurczaka, aby przejść poziom.
4Dzisiejszy poranek jest dość chłodny! Emilka musi się troszkę rozgrzać.Stuknij w pudełko, a zobaczysz nożyce, teraz przeciągnij noże i potrzyj nimi owcę, aby wyciąć wełnę. Teraz przeciągnij wydobytą wełnę na dziewczynę, aby dać jej trochę ciepła.
5Mamy za mało jedzenia dla wszystkich krów.Powiększ belę siana dwoma palcami, a jedzenia dla krów wystarczy, aby przejść poziom.
6Pomóż jej wyhodować kwiaty.Dotykaj krowy a się obudzi, zobaczysz niebieską plamę wody, teraz przeciągnij ją i umieść nad kranem, aby woda popłynęła. Teraz przeciągnij chmurę, aby odsłonić słońce, a kwiaty wkrótce wyrosną.
7Zróbmy hamburgera na obiad.Musisz złapać dół hamburgera, później przesuwaj go aby złapać kotlet, sałatę, ser i pomidor (chyba), a na końcu górną część bułki.
8Emilka chce, aby jej kwiaty zakwitły.Przeciągnij miód z ula i umieść go na kwitnącym kwiacie i poczekaj, aż dolna część pszczoły stanie się żółta. Teraz przeciągnij miód wokół kwiatów, które musisz rozkwitnąć, a Twoja praca zostanie zakończona.
9Hej!, Co ja właśnie powiedziałem? Daj już spokój.Przesuń pudełko, znajdziesz tam piłę, przesuwaj ją pod nogą stolika dopóki jej nie przetniesz i na tym koniec.
10Pomóż im dostać się do mamusi.Używaj dźwigni, aby otwierać wejścia kolejno do odpowiednich boksów. Krowę do krowy, a owce do owiec. Uważaj, aby żadne ze zwierząt na górze nie wpadło do nie swojej mamy.
11Emilka potrzebuje pomocy w zbieraniu jabłek.Przeciągnij krowę i umieść ją za drzewem, a następnie otwórz przejście dla byka, aby byk mógł uderzyć w drzewo, a jabłka spadną.
12Emilka potrzebuje świeżego mleka.Najpierw potrzyj palcem krowę, aby czuła się dobrze, aż jej oczy będą zamknięte. Teraz wydój mleko pocierając palcem w kierunku dołu po wymionach, a twój poziom zostanie zaliczony.
13Emilka słyszała, że w tych lasach zamieszkuje ponoć rzadka czerwona wiewiórka. Znajdź ją!Najpierw przesuń palcem po drzewach, aby je wydłużyć, a następnie przeciągnij żołądź nad każdą dziurą, chyba że znajdziesz czerwoną wiewiórkę.
14Zróbmy trochę lemoniady.Najpierw przeciągnij wiadro pod kran i wypełnij je klikając kran, a następnie przeciągnij wiadro i wlej wodę do pojemnika. Teraz potrząśnij urządzeniem, aby cytryny spadły, a następnie przeciągnij je do pojemnika, aby przejść poziom.
15Jak uprawiać ziemię, gdy traktor nie działa?Najpierw dotknij wszystkich lin, aby je odciąć, a następnie przeciągnij całe pole do ciągnika, aby je obrobić.
16Czas na rodeo!Najpierw przesuń prawą rękę i umieść ją w przedniej pozycji. Teraz nakarm konia całym jedzeniem i naciśnij start, aby przejść poziom.
17Czas zebrać wyhodowane marchewki!Przeciągnij trawę za dziewczyną, a zobaczysz dziurę. Teraz przeciągnij dziurę pod kamienie, aby niegrzeczny królik nie był w stanie ukraść marchewki, teraz zbieraj marchewki, aby przejść poziom.
18Owca zastanawia się, co jest poza gospodarstwem.Przeciągnij owce i połóż ją na polu, a następnie połóż nawóz i wodę na ziemi, aby przejść poziom.
19Emilka cieszy się, że spadł śnieg, ale gdzie się podziały kury?Przesuwaj łopatą, aby usunąć śnieg, a następnie przeciągnij kamienie, aby znaleźć ukrytego kurczaka, a następnie klikaj na drzewo, aby je potrząsnąć, a pojawi się ostatni kurczak.
20Po długim dniu pracy na farmie Emilka chce pooglądać telewizję.Przeciągnij grzebień ze stołu i potrzyj nim włosy, a następnie przeciągnij grzebień w pobliżu baterii, aby przejść poziom.
21Na urodziny Emilka chciałaby zjeść szarlotkę.Najpierw podnieś kurczaka, przeciągnij jajko i umieść je w mikserze. Teraz przeciągnij wiadro i umieść je w pobliżu krowy, aby napełnić je mlekiem, a następnie przeciągnij je do miski, a następnie potrząśnij telefonem, aby jabłko spadło z drzewa, a następnie przeciągnij te jabłka na miskę, aby zrobić szarlotkę. Nie zapomnij dorzucić łyżki mąki.

Rodzina Głowackich

Spotkaj się z sympatyczną rodziną Głowackich i spędź z nimi cały dzień pomagając im w rozwiązaniu różnych problemów.

PoziomZagadkaOdpowiedź / rozwiązania
1Witaj w domu Głowackich. Zapoznaj się z nimi, dopasowując imiona do osób.Kolejność to „Jacek - Joanna - Janek - Zosia - Dorotka”
2Jacek musi się przygotować do pracy.Najpierw połóż pomarszczone spodnie na desce, a następnie wyprasuj, a następnie włóż je z powrotem na Jacka, krawat Jacka również nie jest dopasowany, więc przeciągnij po nim palcem w dół, a poziom zostanie rozwiązany.
3Dziecko może się udławić. Trzeba uważać!Umieść te kwadratowe pudełka w walizce, aby dziecko nie próbowało ich zjeść, a ukryte pudełko znajduje się pod misiem, więc przenieś misia i umieść kwadrat w walizce, aby przejść poziom.
4Czas na śniadanie!Przeciągnij butelkę mleka dla niemowlaka i daj ją małemu dziecku, a następnie otwórz lodówkę i przeciągnij mleko i płatki na miskę środkowego chłopca, a dla ostatniej dziewczynki przeciągnij jajko z lodówki i połóż na patelni, aby zrobić omlet i daj go jej.
5Dorotka musi się zdrzemnąć, pomóż jej zasnąć.Przeciągnij czerwony sześcian znajdujący się pod krzesłem, a następnie przesuwaj palcem krzesło z lewej na prawą, aby dziecko usnęło.
6Pomóż Zosi w ćwiczeniach z matką.Najpierw przebij balon za pomocą grzebienia, a następnie odchylaj ręce dziewczynki w identyczny sposób jak robi to jej mama.
7Pomóż Zosi wygrać z Jankiem.Podnieś czerwony blok, a następnie podnieś fioletowy blok, nie opuszczając czerwonego bloku, aby przejść poziom.
8W odwecie za porażkę Janek zepsuł lalki Zosi!Głowy lalek należy wymieniać ze sobą, a kolor wstążki pasuje do koloru sukienki, dlatego trzeba wymienić główki lalek. Następnie otwórz pudełko i obróć je do góry nogami, aby znaleźć trzecią głowę lalki, a następnie umieść ją na trzeciej lalce, aby przejść poziom.
9Ktoś poprzestawiał kolejność zdjęć w albumie rodzinnym!Najpierw pojedynczy koleś, później para trzymająca się za rękę, para młoda, para dzieckiem, dzieci w pudełkach i rodzinna fota.
10Janek za długo gra i musi sobie zrobić przerwę.Podnieś sofę, a zobaczysz router Wi-Fi, teraz dotknij go, aby go wyłączyć, a Janek przestanie grać.
11Zosia potrzebuje 8 monet, żeby kupić nową lalkę.Najpierw użyj młotka, aby rozbić skarbonkę, a wypadnie z niej 5 monet, teraz przeciągnij magnes w pobliżu piasku, w którym bawi się dziecko, a znajdziesz 3 kolejne monety, teraz przeciągnij je na Zosię, aby przejść poziom.
12Woda jest zbyt gorąca, pomóż jej!Przeciągnij prysznic w pobliżu dziecka i tapnij kran, aby przejść poziom.
13Posprzątajmy ten bałagan!Przesuń sofę w lewo i umieść na niej misia, teraz użyj odkurzacza, aby oczyścić kurz, a gdy pojemnik na odkurzacz się zapełni, opróżnij go w koszu na śmieci i wyczyść pozostały kurz.
14Jacek wraca z pracy. Czas na przytulanie!Najpierw otwórz oba ramiona, a następnie spróbuj wyciągnąć je, ciągnąc obie ręce, a poziom zostanie zakończony.
15Joanna ma za sobą męczący dzień i potrzebuje chwili spokoju.Przeciągnij mężczyznę na drogę, którą porusza się dziecko, aby mógł wziąć dziecko, a teraz możesz zobaczyć czerwone słuchawki w pobliżu telewizora, przeciągnij je na głowę Joanny, aby przejść poziom.
16Ojciec z synem chcą zagrać w kręgle, ale nie mają kuli.Przeciągnij jedną skarpetkę na drugą, później kolejną i kolejną co leży na pólce, a połączą się w kulę. Następnie przeciągnij ją blisko chłopca, aby przejść poziom.
17Pomóż Zosi wygrać w zabawie w chowanego.Przesuń palcem cały ekran w lewo, a zobaczysz misia, a ktoś jest w nim ukryty, przeciągnij głowę misia, aby go znaleźć, a następnie potrząśnij urządzeniem, aby przejść poziom.
18Jak ją uspokoić?Są dwie czerwone kulki, jedna jest widoczna, a druga ukryta za żółtą piłką, przeciągnij je i połóż na nosie rodziców. Teraz dotknij obu twarzy rodziców jednocześnie, aby przejść poziom.
19Czas zrobić rodzinne zdjęcie.Najpierw podaj butelkę mleka dla dziecka, aby przestało płakać, a następnie użyj grzebienia do czesania dziecięcych włosów na chłopcu z prawej później na dziewczynce, a następnie włącz lampę i kliknij aparat, aby przejść poziom.
20Pora spać. każdy musi iść do swojego pokoju.Stuknij kilkakrotnie w kufer, następnie przeciągnij walizkę i słuchawki w pobliżu pierwszego lewego pokoju, a następnie przeciągnij lalkę w pobliżu pierwszego prawego pokoju, a następnie przeciągnij samochodzik w pobliżu drugiego prawego pokoju, aby przejść poziom.

Przygody Mruczka

Tom jest leniwym kotem domowym. Ale jego zwyczajne życie zmieni się, gdy na jego drodze stanie mysz o imieniu Michaś. Szalona przygoda zabierze ich do Afryki, gdzie zmierza się z królem zwierząt.

PoziomZagadkaOdpowiedź / rozwiązania
1 To jest Mruczek, spróbuj się z nim zaprzyjaźnić.Pogłaszcz Mruczka, powoli pocierając jego twarz, aby uśmiechnął się, a twój poziom zostanie zaliczony.
2Szuka czegoś do jedzenia.Przeciągnij jabłka z talerza, a zobaczysz kawałek mięsa, a następnie przeciągnij mięso blisko twarzy kota, aby przejść poziom.
3To niesprawiedliwe! Mruczek też chce trochę ryby!Kliknij telewizor, aby zmienić kanał, a gdy jego dziecko się rozproszy, przeciągnij rybę do kota, aby przejść poziom.
4Tom chce największy kłębek.Przeciągnij wszystkie kulki na siebie, aby je połączyć, a tym samym kulka stała się większa.
5Pan Mruczka jest zły, że mysz swobodnie biega sobie po domu.Przeciągnij balon blisko twarzy mężczyzny, aby mógł napełnić go powietrzem, a balon może się powiększyć, zrób to 2-3 razy, aż balon wybuchnie, a dźwięk obudzi Mruczka. Teraz przeciągnij Mruczka blisko myszy, aby przejść poziom.
6Mysz jest głodna, nakarm ją serem.Możesz obrócić miskę do góry nogami, a następnie szybko przeciągnąć miskę w górę i w dół, aby ser mógł spaść, a Twój poziom zostanie zaliczony.
7Pomóż im uciec z domu.Naciśnij pilota telewizora, aby obudzić faceta, a kiedy on wstanie, aby wyłączyć telewizor, przeciągnij kubek z wodą na kanapę, aby zmokła. Teraz, gdy zdejmie spodnie i wyjdzie z pokoju, wyciągnij klucze z kieszeni spodni i otwórz drzwi, aby przejść poziom.
8Muszą przejść na drugą stronę, ale psy są bardzo niebezpieczne.Potrząśnij urządzeniem, aby zrzucić zwierzaka ze śmietnika, a następnie zdejmij pokrywkę kosza na śmieci i przeciągnij z niej kość i umieść ją na środku drogi, aby psy walczyły ze sobą.
9Jest bardzo zmęczony, ale musi już iść!Przytrzymaj palec na mięsie i przeciągnij go w pobliżu kota, aby mógł poczuć zapach jedzenia i to go obudzi.
10Mruczek zakochał się od pierwszego wejrzenia, pomóż mu zdobyć serce wybranki.Przeciągnij klucze z kieszeni policjanta i wyjmij z klatki psa, teraz przeciągnij mysz blisko tylnej nogi ławki, a mysz złamie nogę, a człowiek i jego czekolada spadną, teraz przeciągnij tę czekoladę do białego kota przejść poziom.
11Potrzebują przebrania, aby dostać się do samolotu.Najpierw weź wiadro z wodą i polej wodą pod policjantem, a następnie stuknij w bagaż i zmuś Toma do noszenia kurtki i przynieś mysz kobiecie na ławce, która ją przestraszy, a jej kapelusz podniesie się, weź ten kapelusz i daj Tomowi, aby przeszedł poziom.
12Samolot musi przelecieć przez strefę groźnych turbulencji.Spróbuj wyrównać samolot, przesuwając telefon do góry nogami i odwrotnie, aby przejść poziom.
13Zrób coś, żeby poprawić im komfort lotu.Przenieś bagaż na lewo i zamknij siedzenie faceta przed Tomem. Przeciągnij śmierdzące skarpetki od mężczyzny z pierwszego rzędu i przenieś je blisko faceta obok Toma, aby go obudzić.
14Wykupił zły lot! Przelatując nad Afryką muszą skoczyć w dół.Wykonuj drabinę z chmur, układając je w kolejności, teraz kliknij Toma, aby przeskoczyć po chmurach, aby przejść poziom.
15Małpa porwała Michasia, złap ją!Przeciągnij Mruczka i połóż go na grzbiecie żaby, teraz spróbuj przeciągnąć liść lilii, a zobaczysz, że pod nią znajdują się trzy liście lilii, więc zrób przejście tymi trzema liściami lilii. Teraz kliknij na dziurę w pobliżu małpy, aby usunąć z niej robaka, a żaba przeskoczy po liściach i przeniesie Mruczka.
16Mruczek musi złapać tę niegrzeczną małpę.Przenieść kota do małpy, aż ta ucieknie pod drzewo. Teraz postaw kota w lewym, górnym rogu ekranu i tapnij na kokosa, aby zrzucić małpie go na głowę.
17Jak przejdą przez tę gorącą pustynię?Przeciągnij pióro z sępa i zbliż je do słońca, aby mogło się zapalić, teraz przeciągnij płonące pióro do drewna na ognisko, aby utworzyć chmurę dymu, a następnie przeciągnij tę chmurę nad słońce, aby minęły upały .
18Kot i mysz są głodni, a lwiątko zajada się soczystym mięsem!Przeciągnij kamienie ze wszystkich miejsc i zakryj wszystkie otwory oprócz dziury w pobliżu szczeniaka, teraz kliknij na kreta, aby zbliżył się do szczeniaka, a to przestraszy go, teraz przeciągnij mięso i umieść je nad kotem, aby przejść poziom.
19Lwy są złe z powodu incydentu z lwiątkiem i nasi bohaterowie muszą się ukrywać.Potrząśnij urządzeniem, aby spadły liście drzewa, teraz przeciągnij Mruczka i mysz jeden po drugim w liście, gdy lwy patrzą na lewo, aby przejść poziom.
20Lwy rzuciły się za nimi w pościg i muszą się przedostać na drugą stronę!Przeciągnij hipopotama i połóż go na drzewie kokosowym, teraz przeciągnij drzewo w prawo i puść je, aby hipopotam mógł powalić żyrafę i Tom mógł się po niej przedostać na drugą stronę.
21Te wilki też pracują dla króla!Przeciągnij ptaka nad głowę słonia i stukaj na ptaka póki nie upuści kamienia na jego głowę, a następnie przeciągnij mysz w pobliżu słonia, aby go przestraszyć, a słoń usunie wilki.
22Pomóż im uciec!Kiedy Tom i mysz przejdą przez most, potrząśnij urządzeniem, aby lew mógł spaść w przepaść.
23Potrzebują sojusznika.Przeciągnij osła przed kraba, a on kopnie byka, a to obudzi byka, a następnie zobaczysz banana pod bykiem, teraz przeciągnij te banany i daj szympansowi, aby stał się sprzymierzeńcem.
24Uważaj! Węże wyczuwają strach!Przeciągnij tekst "strach" z zadania i włóż go do ognia, a pojawi się zielony dym, teraz przeciągnij go nad lwiątko, aby przejść poziom.
25Banany były pyszne, więc goryl postanowił walczyć dla ciebie.Dotknij żółwia, następnie przeciągnij go nad głowę goryla, a następnie przytrzymaj palec na ręce goryla przez 2 sekundy, aby uczynić ją potężną, teraz kliknij walkę, aby przejść poziom.
26Pomóż im pokonać króla.Najpierw przeciągnij goryla na grzyba, a następnie puść go, aby król lew zszedł o jeden stopień. Teraz przeciągnij kij z drzewa i włóż go do dziury pośrodku kamienia, aby król mógł przedostać się na ziemię. I na koniec przeciągnij jabłka z drzewa i nakarm dziką świnię, a po zjedzeniu jabłek świnka puści bąka i król padnie.

Łowca potworów Bernard

Bernard jest zawodowym łowca potworów, ale czeka go ciężki dzień, bo Władca Mroku wypuścił na miasto wszystkie swoje sługi. Pomóż Bernardowi pokonać bestie w tej ekscytującej przygodzie.

PoziomZagadkaOdpowiedź / rozwiązania
1Potwory przypuści atak na miasto! Obudź Bernarda.Przeciągnij zasłony w prawo lub w lewo, aby je otworzyć, a następnie przeciągnij na niego kurtkę, kapelusz i kuszę, aby przejść poziom.
2Jeden z nich jest wampirem. Jak go zidentyfikować?Przeciągnij deskę z gwoździem w pobliżu dłoni kobiety z kuszą, a pojawi się kropla krwi. Przeciągnij teraz kroplę krwi w pobliżu każdego faceta, aby dowiedzieć się, który z nich jest wampirem.
3Gdzie jest wampir?Przesuń w lewo ekran, a zobaczysz wampira.
4No nie! Wampir znowu się ukrywa!Jest facet z sztandarem, przeciągnij z niego słowo „darmowe” i umieść je przed napisem hotdogi, aby uczynić je darmowymi, aby wszyscy ludzie podeszli do niego, a wampir pozostał sam.
5Upoluj wampira!Przeciągnij beczkę z olejem i umieść ją przed ścianą, a następnie wystrzel z łuku, by wysadzić cały obszar.
6Zombie atakują!Strzelaj, gdy żółty kursor znajdzie się w zielonym obszarze, aby zabić wszystkie zombie.
7Bernard jest otoczony przez zombie, Uratuj go!Otwórz pokrywę włazu, przesuwając po niej palcem. Zombie podążą za Bernardem, więc umiejętnie go przesuwaj, aby wszystkie zombie wpadły do włazu.
8Zabrakło mu bełtów do kuszy. Spróbuj ich pokonać jednym strzałem.Ustaw głowy w prostej linii przed strzałą i dotknij kuszy, aby strzelić.
9Bernard musi wrócić do domu, żeby uzupełnić amunicje.Możesz przesunąć palcem w lewo lub w prawo, aby przenieść pojazd bez zabijania żadnego cywila.
10Profesor Mózgowiecki znalazł lekarstwo, które może zatrzymać hordę.Przeciągnij spray od profesora i umieść nad chmurą, aby padał na zombie, dotykając dwukrotnie chmurki.
11Co tym razem?! Gigantyczny pająk!Powiększ kapcie, aby były tak duże jak pająk, teraz użyj ich, aby zabić pająka.
12Bernard musi dostać się na górę, żeby uratować kobietę.Naciśnij drzwi samochodu, aby je otworzyć, a następnie umieść Bernarda na tylnej masce samochodu, a następnie kliknij czerwony przycisk, aby przeleciał nad budynkiem.
13Uratuj kobietę!Pociągnij jednocześnie ramię kobiety i ogon wilkołaka, aby przejść poziom.
14Pokonaj wilkołaka.Możesz przeciągać Bernarda w górę, gdzie może zestrzelić wszystkie trzy życia jednym strzałem.
15Mumia atakuje Bernarda!Przeciągnij bandaż mumii, w kierunku drzwi, a zombie zostanie bez bandaża, teraz strzel z łuku, aby przejść poziom.
16Zastrzel potwory.Nie strzelaj do Toma i strzelaj do wszystkiego, co się pojawi, a następnie stuknij trzy razy w duże pudełko, aby zobaczyć największego zombie, teraz strzelaj, aby przejść poziom.
17Co za dzień! A teraz jeszcze musi zmierzyć się z trollem!Kiedy troll stanie pod fortepianem, potrząśnij urządzeniem, aby spadł on na trolla.
18Zbliżają się kolejni wrogowie.Możesz zabić wilki za pomocą łuku, ale aby zabić szkielet, strzel w zamek klatki, aby pies zakończył akcje.
19Bernard jest w tarapatach. Pomóż mu pokonać te wszystkie szkielety.Obróć urządzenie w prawą stronę, aby samochód mógł zmiażdżyć je wszystkie naraz.
20Bernard złapał potwora i mus się dowiedzieć, kto jest ich przywódcą.Przesuń drążek i przeciągnij go nad potworem, aby go rozpalić, teraz przeciągnij go z powrotem, aby rozpalić ogień, a ten ogień stworzy cień Bernarda. Teraz przeciągnij ogień w pobliżu Bernarda, aby jego cień stał się wystarczająco duży, aby przestraszyć potwora.
21Tam jest! Żeby powstrzymać ataki potworów. Bernard musi pokonać władcę Mroku.Pies może zabijać szkielety, a kałuża wodna może zabijać mumie, więc przeciągnij psa, aby zabił szkielety i spraw, aby mumia dostała się na wodę, aby ją zabić. Jak więc zabić Czarnego Pana? W tym pokoju widać otwory wentylacyjne, które mogą przekierować kulę ognia do Czarnego Pana, więc spróbuj przekierować kulę ognia do Władcy Ciemności, umieszczając Bernarda w pobliżu otworu wentylacyjnego. Dwa trafienia z kuli ognia mogą zabić Mrocznego Władcę.

Agent Kowalski

PoziomZagadkaOdpowiedź / rozwiązania
1Gdzie jest Agent Kowalski?Weź marker z szafy i przesuń po okularach, aż będą czarne. Nałóż okulary na kolesia.
2Agent otrzymał podejrzaną przesyłkę.Najpierw otwórz sejf i dotknij paczki, aby ją otworzyć, teraz przeciągnij bombę do sejfu i zamknij go, aby przejść poziom.
3Sprawdzimy, czy paczka nie zawiera jakiś wskazówek.Wpisz 1792
4Agent musi znaleźć posesje nr 1792Zatrzymaj samochód na 17_2 i przeciągnij „9” z prawego domu i umieść ją w pustym miejscu w 17_2, aby przejść poziom.
5Dom wygląda na opuszczony! Spróbujmy znaleźć jakieś tropy.Spróbuj przeciągać rzeczy w pokoju, a odkryjesz 3 przedmioty, kliknij na nie, aby przejść poziom.
6To była pułapka! Trafiliśmy na bombę.Za bombą jest wskazówka, spróbuj ją wyciągnąć. Teraz przetnij niebieski przewód, gdy sekundy mieszczą się w przedziale 20–30, a czerwony, gdy czas wynosi 0–20 sekund.
7Po powrocie do biura agent chce zbadać znalezione przedmioty.Przeciągnij pędzel i zanurz go w pudrze, a następnie użyj go na przedmiotach, aby znaleźć odciski palców.
8Wszystkie ślady prowadzą do łysego mężczyzny z blizną na oku. Przeciągnij wentylator w pobliże ostatniego faceta z białymi włosami, a sztuczne włosy znikną. Teraz zdejmij mu okulary, aby przejść poziom.
9Kowalski musi złapać uciekającego mężczyznę. Włącz zielone światło wciskając przełącznik (kliknij na skrzynkę obok świateł dwa razy), a samochód uderzy w przestępcę i Kowalski będzie mógł go złapać.
10Mężczyzna miał przy sobie zaszyfrowaną wiadomość. Spróbuj ją rozgryźć. Przeciągnij wszystkie wielkie litery z papieru i spróbuj ułożyć nazwę „EDEK” i prześlij ją, aby przejść poziom.
11Kowalski mus przesłuchać mężczyznę i dowiedzieć się kim jest Edek.Spróbuj zdjąć mu buty i użyj pędzla do łaskotania palców u nóg, aby rozśmieszyć go, dopóki nie powie prawdy.
12Kowalski musi się dostać do rezydencji Edka Zgredka, żeby poznać jego plany.Kiedy pierwszy facet na niego nie patrzy, przeciągnij go do beczki, a kiedy drugi się odwróci, przeciągnij go do okna, aby przejść poziom.
13Jak włączyć tego laptopa?Najpierw przesuń w lewo świecznik, aby znaleźć ukryty sejf, a następnie dotknij sejfu, aby go otworzyć i użyj przesuń identyfikator na laptopa, aby przejść poziom.
14Kowalski musi zhakować komputer żeby się zalogować. Stuknij w czarną kropkę, aby obrócić linie, i przeciągnij linie z lewego górnego rogu, aby ukończyć drugą linię, a następnie przycisk zmieni kolor na zielony, kliknij zielony przycisk, aby przejść poziom.
15Kowalski został przyłapany, a nie zabrał z domu broni!Przeciągnij Kowalskiego i postaw go pośrodku tych gości, a kiedy wystrzelą, przenieś go stamtąd, aby przejść poziom.
16Kowalski musi uciec z rezydencji. Najpierw dotknij czerwonego przycisku, aby otworzyć bramy, a następnie przeciągnij kawałek metalu ukryty w trawie i przebij opony złych facetów (drugie auto), aby przejść poziom.
17Kowalski odkrył, że Edek podłożył bombę w piwnicy wieżowca. Znajdź ją.Użyj skanera, aby znaleźć pozycję bomby na środku ściany, a następnie przeciągnij młot w tym miejscu, aby rozbić ścianę.
18Edek próbuje uciec helikopterem, zatrzymaj go!Przesuń palcem w górę lub pociągnij budynek do góry, aby zatrzymać helikopter, a następnie złam lewą nogę zbiornika wody, aby przejść poziom.
19Kowalski musi dostać się na dół, żeby zmierzyć się z Edkiem.Stuknij w parasol, a następnie daj go Kowalskiemu i przeciągnij go na lewą stronę poza budynek, aby przejść poziom.
20Pora na ostateczne starcie pomiędzy Agentem Kowalskim i Edkiem Zgredkiem. Możesz zgiąć Kowalskiego w prawo, aby uniknąć pocisku, a te żelazne skrzynki mogą odbijać kule, więc po prostu umieść je jeden na drugim, aby utworzyć wieżę, a kiedy wystrzeli kulę, po prostu zgnij go, aż kula wróci do Eddiego a twój poziom zostanie rozwiązany.

Pechowa Pelagia

PoziomZagadkaOdpowiedź / rozwiązania
1Pelagia chciałaby wybrać się dziś na ryby.Zdejmij skórkę banana z podłogi, a następnie przeciągnij szmatkę ze stołu i wchłoń wodę, aby przejść poziom.
2Jej łódka nabiera wody!Użyj wiadra, aby usunąć wodę, a następnie zobaczysz dziurę w łodzi, następnie wyciągnij korek z łodzi i zakryj otwór, aby przejść poziom.
3Pelagia wypadła z łódki, pomóż jej!Przeciągnij rozgwiazdy z dna morza i umieść je na końcach każdej z macek (przy połączeniu z głową), a następnie wyciągnij każdą mackę, aby przejść poziom.
4Ratunku, ona tonie!Przeciągnij kawałek drewna z ziemi i daj go Pelagii, a następnie przesuń palcem w lewo i prawo, aby ominąć kamienie, a twój poziom zostanie zakończony.
5Wydostała się na brzeg, ale czy oddycha?Najpierw dotknij nosa żaby dopóki się nie nadmie, a następnie przesuń ją w pobliże ust dziewczyny, aby przejść poziom.
6Ten niedźwiedź wygląda na zdenerwowanego!Przeciągnij dziewczynę pod drzewo, a następnie potrząśnij telefonem, a jabłko spadnie jej na głowę i zemdleje. Niedźwiedź pomyśli, że nie żyje, a twój poziom zostanie przekroczony.
7Pozbądź się niedźwiedzia.Pociągnij drzewo w dół, a zobaczysz ul, teraz przeciągnij ul na niedźwiedzia, aby przejść poziom.
8Niedźwiedź zniknął, pora ją obudzić. Stuknij na gałąź, na której siedzi ptak 2-3 razy, aby ją złamać. Teraz ptak usiądzie na innej gałęzi nad dziewczyną. Teraz przeciągnij jagody w pobliże pyszczka ptaka, aby go nakarmić, a po zjedzeniu 3 jagód ptak będzie na nią srał i to ją obudzi.
9Co za nieprzyjemna pobudka, teraz musi umyć twarz.Najpierw złóż jej dłonie używając dwóch palców jednocześnie, teraz przeciągnij dłonie wypełnioną wodą w pobliże jej twarzy, aby ją umyć, a następnie użyj liści, aby wytrzeć jej twarz, a Twój poziom zostanie przekroczony.
10Pelagia zgubiła się i jest bardzo głodna. Daj jej ulubiony owoc.Możesz usunąć liście z drzewa przeciągając je, a następnie zobaczysz 2 kolejne owoce, teraz przeciągnij jeden i daj jej, aby przejść poziom.
11Pelagia znalazła drogę. Teraz musi złapać stopa.Podnieś kciuk w górę, przesuwając w górę palcem po jej kciuku, a następnie wyciągnij miód z ula i połóż go na jej dłoni, a pszczoła ugryzie jej kciuk, a samochód się zatrzyma.
12Ci gości są jacyś podejrzani. Pelagia musi się wydostać z samochodu.Wyciągnij wszystkie puszki z samochodu, a zobaczysz hamulce, więc przed użyciem hamulców zapnij jej pasy i użyj hamulców, aby przejść poziom.
13Pomóż jej uciec przed tymi mężczyznami. Przeciągnij gałąź drzewa i umieść ją na kamieniu, aby się ześlizgnął, a następnie dotknij dziewczyny, aby podskoczyła, a twój poziom zostanie przekroczony.
14Z oddali nadlatuje helikopter, ale pilot jej nie słyszy. Zabierz jedzenie z pyska obu kozłów, a to sprawi, że będą wściekłe i będą walczyć ze sobą, a po tej walce, jednej kozie złamie się róg, teraz przeciągnij ten róg w pobliże dziewczyny, aby przejść poziom.
15Helikopter rozbił się na ośnieżonych zboczach i jest jej okropnie zimno!Weź łopatę i przesuwaj ją po prawej połowie obrazy, aby pozbyć się śniegu, a twój poziom zostanie ukończony.
16Pomóż jej obudzić Eskimosa, aby poprosić o pomoc.Najpierw obróć telefon w prawo, aby przesunąć Eskimosa na bok, a następnie przeciągnij rybę w pobliże płomieni, aby ją ugotować, a następnie przeciągnij ją w pobliże chłopca, aby go obudzić.
17Uprzejmy Eskimos podwiezie ją do najbliższego lotniska.Najpierw ułóż pary psów tego samego koloru, a następnie tapnij na przód sań, aby przejść poziom.
18Pomóż jej się stamtąd wydostać. Najpierw usuń chmurę, aby znaleźć słońce, a następnie przeciągnij słońce w pobliże gór lodowych, aby się stopiły, a potem statek kosmiczny zabierze ją w podróż.
19Pozbądź się tych kosmitów.Najpierw kliknij zielony przycisk trzy razy, aby powiększyć szklaną kulę, przeciągnij ją na twarz Pelagii i przeciągnij klucz dwa razy w pobliże szyby statku kosmicznego, a Twój poziom zostanie zaliczony.
20Pomóż jej wrócić na Ziemię.Przeciągnij żółtą planetę w pobliże statku kosmicznego, nie pozwalając, aby kamień planety ją rozbił, tak, aby statek zaczął po niej orbitować, a następnie przeciągnij inną planetę nad żółtą, aby uniosła statek kosmiczny, bez rozbicia, a po tym ziemska atmosfera weźmie statek w swoją grawitację.

Ćwiczenia z Celiną

PoziomZagadkaOdpowiedź / rozwiązania
1Celina ma ochotę na chipsy, ale nie może ich dosięgnąć. Przesuwaj jej rower w prawo uderzając szafę, a czipsy wpadną do jej koszyka.
2Wykorzystaj jej miłość do chipsów, żeby zachęcić ją do biegania. Ruszaj paczką chipsów dookoła, aby jej nie złapała, a zmęczy się po kilku sekundach.
3Nie pozwól jej skorzystać z windy.Najpierw dotknij przycisku windy, aby otworzyć drzwi, a następnie przeciągnij laskę dziadka i umieść go na środku bramy windy, aby musiała skorzystać ze schodów.
4Pomóż jej wejść po schodach.Przesuń ją palcem w górę po schodach, na których stoi, aby przejść do następnego stopnia i rób to samo, aż wejdzie na górę.
5Po wspinaczce stopy Celiny są w strasznym stanie.Przesuń miskę pod jej nogi, a następnie otwórz lodówkę i przesuń dzbanek z wodą do miski.
6Celina szuka łatwego sposobu na spalenie kalorii. Najpierw wyciągnij szufladę stołu, a następnie użyj zapalniczki, aby spalić słowo „kalorie”, aby przejść poziom.
7Celina chce zacząć ćwiczyć, ale nie wie jak.Spróbuj zdjąć ubrania z łóżka, a zobaczysz dowód osobisty, daj go jej, a telefon jest za wiadrem, po prostu daj jej go, aby przejść poziom.
8Zacznijmy od ćwiczeń na bieżni.Najpierw zawiąż jej sznurowadła, a następnie dotknij przycisku bieżni, aby sprawić, że zacznie biec, a kiedy poczuje się komfortowo z tą prędkością, ponownie dotknij bieżni, aby przyspieszyć, a kiedy poczuje się komfortowo z tą prędkością, również ponownie dotknij bieżni przyspieszyć, a twój poziom zostanie zakończony.
9Pilates jest świetny na rozciąganie.Rozciągnij jej nogi i ręce na kołka po rogach, aby przejść poziom.
10Celina musi się pozbyć niezdrowego jedzenia z kuchni.Wyciągnij niezdrowo wyglądającą rzecz z lodówki i umieść ją w koszu na śmieci, a następnie rusz jej prawą ręką, a zobaczysz więcej śmieciowego jedzenia, pozbądź się go, a twój poziom zostanie rozwiązany.
11Ćwiczenia na świeżym powietrzu są bardzo skuteczne.Przeciągnij hantle i włóż je do jej dłoni, a następnie powiększ księżyc, aby przejść poziom. (Nielogiczne)
12Celina bardzo wolno idzie, zachęć ją do biegania!Za kamieniem znajduje się klucz, przeciągnij kamienie, aby go znaleźć, i użyj go, aby otworzyć zamek, a następnie przeciągnij kamień w pobliżu prawej górnej części drzwi, aby otworzyć drzwi, a Twój poziom zostanie przekroczony.
13Dziewczyny są tak dobre, że Celina straciła zapał do ćwiczeń. Znajdź rozwiązanie.Usuń przeszkodę przy ciężarze u góry, a następnie umieść obciążenie na hantle drugiej dziewczyny.
14Celina musi podążać za wskazówkami trenera.Kciuk w górę oznacza, że musi podnieść ręce, a kciuki w dół oznaczają, że musi skoczyć, pomóż jej to robić właściwie, a ukończysz poziom.
15Celina potrzebuje więcej motywacji do ćwiczeń. Najpierw dotknij przycisku na smartfonie, a następnie kliknij wielokolorowy guzik, a następnie kliknij przycisk plusa, a następnie kliknij kilka razy czerwone serce, aby dać jej dużo polubień, to doda jej trochę zachęty.
16Celina musi utrzymać równowagę. Pociągnij lub przesuń palcem w górę na jej głowie i nogach, aby utrzymać równowagę i rób to, aż osiągniesz cel.
17Znajdź sposób, aby zniechęcić ją do lodów.Przesuń palcem w lewo na torbie, aby przewróciła się na drogę, a następnie przeciągnij mały zielony owoc i włóż go do lodów, aby nie lubiła lodów.
18Celina nie może zasnąć, zanim nie poćwiczy. Stuknij przełącznik, aby włączyć światła i rób to wielokrotnie, aż wyjmie żarówkę. A potem otwórz szufladę stołu i ponownie użyj żarówki, a twój poziom zostanie przekroczony.
19Celina jest już w całkiem dobrej kondycji. Pora, żeby nabrała trochę masy mięśniowej.Pociągnij górną rurkę do góry, aby zmusić ją do ćwiczeń, a kiedy się spoci, pociągnij ją z powrotem w dół, a następnie rób to ponownie, aż nabędzie trochę mięśni.
20Celina ciężko trenowała i wypracowała zdrowy tryb życia. Czas na nagrodę. Otwórz lodówkę, a następnie przeciągnij mleko, truskawki i jagody na shaker, aby zrobić zdrowy shake, a potem przesuń mikser obok niej i twój poziom zostaną zaliczone.

Ucieczka z więzienia

PoziomZagadkaOdpowiedź / rozwiązania
1Andrzej został fałszywie oskarżony i wsadzony do więzienia. Robią mu teraz zdjęcia do kartoteki. Najpierw kliknij aparat, aby uchwycić pozę z przodu, a następnie przesuń palcem w lewo na Andrzeju, aby go przesunąć, a następnie kliknij aparat, aby przejść poziom.
2Andrzej musi zapewnić sobie bezpieczeństwo w tym trudnym środowisku. Przeciągnij kapelusz od chłopca siedzącego na ławce, a następnie zastąp go z bandaną faceta pod drzewem, a następnie przeciągnij tę bandanę na głowę Andrzeja, aby go chronić.
3Zagrajmy w koszykówkę, żeby zdobyć popularność. Przeciągnij piłkę do koszykówki w ręce Andrzeja, a następnie tapnij na niego, gdy skoczy najwyżej, aby trafić w kosz.
4Andrzej potrzebuje zjednać sobie przyjaciół, żeby zaplanować ucieczkę.Klikaj na drążki, aby spadły na ziemię, a następnie przeciągnij koła i umieść je na drążku, zrób hantle i daj je facetowi obok drzewa. Teraz daj książkę facetowi na ławce, aby przejść poziom.
5Andrzej potrzebuje tego dłuta.Przeciągnij pączki i daj facetowi z chlebem, a następnie przeciągnij dłuto w pobliżu chleba, aby ukryć go w środku, a następnie przeciągnij ten chleb w pobliżu Andrzeja, aby przejść poziom.
6Andrzej musi wykopać dziurę dłutem.Przytrzymaj palec na zdjęciu na ścianie, aby zrobić dziurę i przestań kopać, gdy nadejdzie policjant, a twój poziom zostanie rozwiązany.
7Andrzej musi jakoś ukryć dłuto.Przeciągnij dłuto do toalety, a następnie zamknij klapę kibelka, aby przejść poziom.
8Wykop tunel, żeby uciec.Najpierw przeciągnij tę białą kostkę nad pierwszego policjanta, a następnie przytrzymaj dotknij Andrzeja, aby kopać, a kiedy dotrze do drugiego policjanta, przesuń tę kostkę, aby zatrzymać ruch drugiego policjanta i przytrzymaj dotknij Andrzeja, aby kopać i poziom zostanie rozwiązany.
9Andrzej musi otworzyć te drzwi.Najpierw przeciągnij dłuto w pobliże zamka, a następnie przesuń sprężynę w górę w kolejności 2-4-3-1, aby przejść poziom.
10Pierwsza próba zakończyła się niepowodzeniem. Aby rozpocząć swój nowy plan, Andrzej musi przez przez ten punkt kontrolny.Najpierw otwórz pokrywę czterokołowego wózka, a następnie wyjmij z niego wszystkie pudełka, a następnie przeciągnij Andrzeja do środka, aby przejść poziom.
11Andrzej potrzebuje tego śrubokręta.Przeciągnij mięso w pobliże buzi przyjaciela, a następnie przesuń pozostałą kość w pobliżu śrubokręta, aby zastąpić go kością, a następnie przeciągnij śrubokręt do dłoni Andrzeja, aby przejść poziom.
12W celi jest ukryty kanał, który Andrzej może otworzyć za pomocą śrubokręta. Gdy w pobliżu nie ma policjantów, przesuń muszle klozetową w lewo, a następnie przeciągnij śrubokręt w pobliże płytki, aby odkręcić śrubę, a po odkręceniu śruby umieść kibelek w jego rzeczywistym miejscu, aby policjanci nie mogli Cię zauważyć. A kiedy policjantów nie ma w pobliżu, powtórz ten sam proces jeszcze trzy razy, aby przejść poziom.
13Andrzej musi poruszać się kanałami wentylacyjnymi. Umieść cegły jak na obrazku, a następnie tapnij na Andrzeja.
14Drzwi można otworzyć za pomocą przełączników.Stuknij w dziurkę myszy, a mysz przestraszy pracownika, a pracownik pozostawi wskazówkę. Naciśnij przełączniki w kolejności na jaką wskazują znaki „x” na papierze, aby otworzyć drzwi .
15Andrzej musi uwolnić swoich dwóch znajomych.Uwolnij trzeciego więźnia, dotykając czarnego przycisku nad nim, gdy jeden ze strażników jest przy drzwiach. Następnie omiń drugiego strażnika i otwórz celę obu jego przyjaciół, klikając czarne przyciski, aby przejść poziom.
16Pomóż im dostać do drzwi na górze.Najpierw umieść białą kostkę przy ścianie, a następnie połóż kolejne osoby na sobie, aby uzyskać odpowiednią wysokość, a teraz kliknij linę, aby przejść poziom.
17Pomóż im znaleźć sposób na ominięcie strażników.Przeciągnij pałeczkę i uderz nią policjanta po lewej, a następnie przekaż ją drugiemu policjantowi, aby walczyli ze sobą.
18Pomóż im przejść przez drzwi.Najpierw dotknij skrzynki elektrycznej, a następnie kliknij czerwony przycisk, aby otworzyć bramę, a kiedy brama się otworzy, przeciągnij pierwszego gościa pod bramę, aby ją złapać, aby inni też mogli przejść.
19Znajdź sposób na zatrzymanie goniących ich strażników, żeby Michał mógł otworzyć drzwi wyjściowe. Najpierw usuń szare płytki i otwórz szafę, aby znaleźć łopatę, a następnie użyj tej łopatki, aby wykopać dziurę, a następnie ukryj je ponownie za pomocą tych płytek i poczekaj, aż przyjdą strażnicy, a twój poziom zostanie rozwiązany.
20Pomóż im dotrzeć do lasu.Dotknij ekranu, aby przesunąć i zatrzymać ludzi ukrytych w trawie, więc ruszaj się wtedy, gdy nie pada na nich światło lub policjanta nie ma w pobliżu, i rób to, aż dotrą do lasu.

Kowalski i Bernard – cześć 1

PoziomZagadkaOdpowiedź / rozwiązania
1Kowalski relaksuje się na urlopie, ale coś tu nie gra.Przesuń krzak i wrzuć do dziury w pniu kraba.
2Kowalski musi złapać tego człowieka.Odsuń dolny krzak, będzie tam wykrywacz metalu. Przesuwaj wykrywacz tak, aby po linii nie wykryć zagrożenia. Wtedy agent pójdzie w to miejsce. Tak samo musisz go poprowadzić aż do tego łysego kolesia.
3Kowalski musi przesłuchać tego człowieka.Złap łysego i przesuń go na ostatnią lianę, a następnie olbrzymi głaz przesuń na sam dół.
4To jest tropikalna rezydencja Edka. Kowalski musi tam wylądować. Gdy czubek samolotu jest na domem tapnij na niego, a następnie szybko tapnij na lecącego Kowalskiego, aby otworzyć mu spadochron.
5Kowalski musi wyeliminować tych strażników.Na niższym, mniejszym dachu masz cegły (chyba). Weź jedną, przesuń nad głowę strażnika i upuść. Wyjdzie teraz cwaniak w kasku, zdejmij mu go i powtórz sytuację biorąc kolejną cegłę.
6Kowalski musi przejść po tych dachach. Weź cegłę i zrzuć ją na głowę strażnika. Następnie tapnij na Kowalskiego i gdy będzie na skraju dachu tapnij na niego aby skoczył. Powtarzaj skoki do skutku.
7Kowalski jest w środku, ale ktoś nadchodzi. Schowaj się szybko!Rozłóż mu ręce tak jak ma koleś w zbroi i przesuń Kowalskiego na zbroje.
8Kowalski sądzi, że w tym pokoju coś jest ukryte.Tapnij na książkę i rozbij wazon z kwiatami, znajdziesz elementy puzzli, jeden z nich masz na agencie. Ułóż je na obrazku na ścianie, ale dokładnie. Gdy to zrobisz odsunie się szafa odsłaniając drzwi. Tapnij na drzwi, aby je otworzyć.
9Edek i Drakula pracują razem! I złapali Bernarda!Zdejmij buty Kowalskiemu i zdejmij skarpetki, a później przesuń je na nos Draculi.
10Edek ucieka helikopterem!Tapnij na Kowalskiego i szybko zaraz na Bernarda. Kowalski niesiony strzałą trafi do helikoptera.
11Znajdź sposób na powstrzymanie Edka.Zmuś Kowalskiego do przesunięcia się pod sam tył helikoptera, weź jego kroplę krwi, umieść ją tuż pod helikopterem i upuść. Rekin ruszy w kierunku krwi.
12Bernard musi pomóc Kowalskiemu ale nie umie pływać!Tapnij na jego kapelusz, a się obróci. Przesuń go na wodę, a na nim popłynie Bernard na ratunek Kowalskiemu.
13Pomóż im znaleźć sposób na ominięcie rekina.Na helikopterze jest martwa ryba, daj ją Bernardowi, rekin goni rybę teraz, daj ją Kowalskiemu i znowu Bernardowi i tak kilka razy, to przyprawi rekina o zawrót głowy.
14Zamieszanie zwabiło kolejnego morskiego drapieżnika!Tapnij na Bernarda aby strzelał do macek, obróć ośmiornicę tak, aby kolejne macki były na linii strzału i kontynuuj ich eliminacje. Gdy nie będzie macek to ośmiornica odpuści.
15Pomóż im dostać się na ląd.Daj jedną mackę Kowalskiemu i jedną Bernardowi. Następnie tapnij najpierw jedną mackę, potem drugą i tak na zmianę, aby płynęli i nie wywrócili się.
16Kowalski musi dostać się do nocnego klubu Drakuli, żeby poznać jego Plany.Zbliż Bernarda pomiędzy strażników i jak tylko ruszą w jego stronę wyrzuć go aż poza ekran gdzieś na samą górę. Gdy wampiry będą daleko przesuń agenta do drzwi.
17Kowalski musi przejść bez zwracania na siebie uwagi.Przesuń beczkę na Kowalskiego. Gdy wampir patrzy w prawo tapnij na beczkę, aby agent przesuwał się do przodu. Gdy wampir patrzy na wprost zatrzymaj tapnięciem agenta. Powtarzaj dopóki agent nie dojdzie do wampira.
18Bernard musi odwrócić uwagę wampirów, żeby dać Kowalskiemu trochę czasu. Otwórz wieko i uciekaj przesuwając Bernarda z dala od wampirów. Gdy zmieni się któryś w nietoperza przesuń szybko na niego Barnarda i tak dopóki ich wszystkich nie wyeliminujesz.
19Kowalski znalazł Drakulę, a teraz musi wymyślić jak zajrzeć do jego laptopa. Daj Drakuli dwie fiolki krwi z biurka i poleci do kibelka. Wtedy przesuń szafę, aby zablokować mu wyjście.
20Kowalski musi włamać się do laptopa Drakuli. Przesuwaj na ekranie ścieżki tak, aby je połączyć i odblokować dostęp (pojawi się żółty przycisk tapnij go).

Kowalski i Bernard – cześć 2

PoziomZagadkaOdpowiedź / rozwiązania
1Drakuli udało się uciec z toalety!Odchyl ciało Kowalskiego i zbliż książkę do niego.
2Bernarda atakuje stado wampirów.Upuść wiadro wody obok wampira z tarczą i kolejno celuj i strzelaj w wampiry.
3Kowalski poznał już w szczegółach plany Edka. Teraz musi uciec z klubu.Przesuwaj Kowalskiego tak, aby kule zabiły wampiry, a później aby kula rozbiła okno, przez które możesz zwiać.
4Kowalski spada, pomóż mu!Rozwiń żółte dachy na obu budynkach, odbije się od nich, a na dole przesuń siano między budynki, aby miał miękkie lądowanie.
5Aby powstrzymać Edka, muszą dotrzeć do starej fabryki.Zmieniaj pasy samochodem tak, aby ustrzelić nietoperze, ale unikać czerwonych aut z tyłu.
6Skończyło się im paliwo! Znajdź sposób na powstrzymanie nietoperzy.Połóż kanister na tylnym bagażniku auta, tapnij na drzwi i otworzą się. Tam zobaczysz mechanizm otwierania bagażnika, wykorzystaj go teraz.
7Aby dostać się do fabryki, muszą wsiąść w pociąg.Otwórz kosz na śmieci i przenieś do niego kość, reszta potoczy się sama.
8Pomóż im pozbyć się tych wampirów.Przenieść Bernarda i Kowalskiego na wagon obok. Między wagonami jest metalowy pręt, weź go i rozczep nimi wagony.
9Drakula błyskawicznie przyleciał z odsieczą!Gdy zobaczysz znak za Kowalskim złap go i pociągnij do góry. Gdy będzie on przed Drakulą, a za chłopakami obniż go z powrotem i papa Drakula.
10Pomóż im niepostrzeżenie dostać się do fabryki.Przesuń jednego z nich w pobliże czerwonego włącznika, otworzą się drzwi, pewnym ruchem przesuń ich do drzwi unikając świateł latarek.
11Bernard leży! Kowalski musi powstrzymać tego bandytę w pojedynkę.Przesuń czapkę na bandytę, a broń daj Kowalskiemu.
12Pomóż Barnardowi bezpiecznie wylądować.Przesuwaj nim, aby omijać przeszkody, a na koniec ląduj po środku na zielonym.
13Oto zombie, które Bernard zrzucił do kanałów. Pałają żądzą zemsty.Weź wiadro z głowy zombie i nabierz ścieków z kanałów i przesuń wiadro na Bernarda.
14Zombie nie dały się przechytrzyć, więc Kowalski musi stanąć do walki.Przesuń beczkę do góry i zobaczysz czerwony przycisk. Teraz tapnij na przeciwników, aby kolejno ich zastrzelić, a gdy pojawi się rycerz to poczekaj aż zbliży się do dziury, użyj czerwonego przycisku aby odkryć właz.
15Pomóż Bernardowi dostać się do wyjścia z kanału.Kluczem otwórz właz w ścianie, a z zombie ustaw wieżę do otwartego przejścia. Na górze wierzy postaw Bernarda.
16Pomóż Bernardowi dotrzeć do Kowalskiego.Korzystaj z dźwigni tak, aby doprowadzić do tego by Bernard spadł do Kowalskiego. Pozbądź się najpierw bandyty.
17Ten szaleniec ma bombę!Tapnij na bombę, gdy będzie przy Bernardzie, spadnie do Kowalskiego, tapnij ją ponownie a Kowalski odrzuci do bandyty i bum.
18Naszych bohaterów ściga troll!Przeskakuj przez pierwsze bloki, a gdy pojawią się dwa naraz szybko na górnym tapnij na czerwony przycisk. Przeskocz dolną i znowu tapnij czerwony przycisk.
19Nasi bohaterowie są otoczeni!Na półkach masz korek, użyj go aby zatkać wylot armaty. Teraz z półki weź nożyce i przetnij linie trzymające beczki.
20Kule energii zasilają portal, który należy zamknąć. Ustawiaj kolesi przed kulami energii, aby strzelający kierował tam swoje strzały. Każde trafienie zmienia kolor kuli energii, zmień ich kolory na te wskazane we wzorze pod wielką kulą.

Kapitanka Anka

PoziomZadanieOdpowiedź / Rozwiązanie
Poziom 1Oto Kapitanka Anka. Trzeba ją zachęcić do wyruszenia na poszukiwanie skarbówDaj jej mapę skarbów, która leży na półce. Świeczka pomoże uwidocznić rysunek na mapie.
Poziom 2Czas rozwinąć żagle!Najpierw trzeba podnieść kotwicę. Lina pomoże rozwinąć żagle.
Poziom 3Musimy przepłynąć na drugą stronę.Przytrzymaj statek, by go przesunąć. Może ten wir wodny pomoże dostać się na drugą stronę?
Poziom 4Zbliża się okręt piratów. Musimy go powstrzymać!Przechyl działo w odpowiednią stronę! Załaduj kulę i podpal lont pochodnią.
Poziom 5Śpiew syreny omamił twoją załogę! Musisz ich powstrzymać!Możesz przesuwać piratów, by zyskać na czasie. Może tymi grzybami da się zatkać im uszy?
Poziom 6Nie ma wiatru i statek stoi w miejscu.Może działo pomoże nabrać rozpędu? Trzy strzały powinny wystarczyć, aby statek ruszył.
Poziom 7Pomóż zbalansować statek w czasie sztormu!Przytrzymaj załogę, by przesuwać ją po pokładzie. Przesuń załogę od dziobu do rufy kilka razy, by zbalansować okręt.
Poziom 8Musimy znaleźć wyspę, którą wskazuje mapa.Obróć ster w kierunku, który pokazuje mapa. Skieruj się na południowy wschód, a gdy miniesz wyspę, skieruj się na zachód.
Poziom 9Oto wyspa skarbów. Ale najpierw trzeba by się czegoś napić.Banany pomogą zwabić małpkę do drzewa. Ciągnij za ogon, by podnieść głowę małpki I strącić kokosy.
Poziom 10Przyjrzyj się mapie i wykop wejście do jaskini ze skarbemPrzesuń pirata w miejsce, w którym ma kopać. Anka trzyma mapę do góry nogami. Trzeba kopać gdzieś pomiędzy skałami I jeziorkiem.
Poziom 11Nie daj się strącić przez nietoperze, schodząc na linie.Możesz przesuwać załogę do góry I do dołu. Poczekaj na okazję, aż nietoperze się zderzą.
Poziom 12Musimy jakoś otworzyć magiczne drzwiTrzeba skierować smugę światła w stronę drzwi. Potrzebna jest pomoc załogi. Tylko najpierw muszą zdjąć z głowy opaski.
Poziom 13Ale wielki pająk! Musimy coś z nim zrobić!Potrząśnij telefonem, aby strącić stalaktyty. Przytrzymaj stalaktyt po lewej stronie, by nie spadł na twoją załogę.
Poziom 14Kolejne zagadkowe drzwi. Trzeba je otworzyćObróć koła, aż symbole będą do siebie pasować. Zobacz, czy coś się nie kryje za kamieniami.
Poziom 15Musisz znaleźć wyjście z tych ciemnościZnajdź kolejne pochodnie, zanim ta w ręce się wypali. Pochodnie gasną, gdy przesuwasz je w prawą stronę.
Poziom 16Cała załoga musi dotrzeć na drugą stronęMożesz ich zatrzymać, stawiając przed nimi głaz. Najpierw niech przejdzie ten na dole. ten na górze pomoże zabić pająka.
Poziom 17Anka musi stawić czoła stworom.Przesuń pistolet do drugiej dłoni, by w tamtą stronę strzelić. Dotknij nogi, by wymierzyć kopniaka.
Poziom 18Do komory ze skarbem trzeba dojechać w wagoniku.Dotknij wagonika, by zaczął się poruszać. Uzupełnij brakujące elementy torów, by dotrzeć do właściwej komory.
Poziom 19Anka musi przejść po magicznej planszy.Możesz ją przesuwać palcem. Niebieski okrąg pozwala pokonać wodę, brązowy – skały, a czerwony chroni przed ogniem.
Poziom 20Oto i skrzynia skarbów! Ale strzeże jej duch Przeklętego Pirata!Zanim otworzysz skrzynię, załóż trzy dodatki. Kapelusz I amulet musisz zestrzelić. Strzel w zamek, aby otworzyć skrzynię.

Szalone liceum

PoziomZagadkaOdpowiedź
1To jest Magda. Pomóż jej przygotować się do wyjścia do szkołyWłóż książki do torby na ramię. Zwiąż włosy gumką.
2To jest Grażyna. Martwi się, czy dobrze się prezentuje w lustrze. Ale za moment musi wychodzić do szkołySpróbuj zaparować lustro. Włącz ogrzewanie i odkręć kran w wannie.
3To jest Jacek. Pomóż mu złapać autobusZałóż mu rolki na nogi. Pomóż mu chwycić się autobusu.
4Znów o poranku jest tłumnie. Pomóż naszym bohaterom spotkać się ze znajomymiPrzeciągnij postacie w pobliże naszych bohaterów. Grażyna trzyma się z ładnymi dziewczynami. Jacek lubi towarzystwo kolegów z drużyny piłkarskiej. Magda nie ma znajomych.
5Grażyna zapomniała odrobić zadanie w swoim podręczniku. Potrzebuje podręcznika MagdyPotrzeba czegoś, o co Magda może się potknąć. W śmietniku znajduje się skórka od banana. Połóż ją przed Magdą.
6Grażyna musi zamienić się podręcznikami z MagdąMagda słabo widzi bez okularów. Podmień czerwone podręczniki, gdy Magda nie ma założonych okularów.
7Jacek chce zacząć bitwę na jedzenieUżyj ziemniaków na talerzu, by wszcząć zamieszanie. Po rzuceniu talerzem włóż łyżkę do ręki chłopakowi po lewej stronie.
8Grażyna napisała list miłosny do Jacka i chce go wysłać w postaci papierowego samolotuPrzesuń palcem na jej rękach, by rzucić samolot. Potrzebny jest przepływ powietrza. Otwórz okno i włącz wentylator.
9Grażyna ma problemy ze sprawdzianem. Pomóż jej podkraść pracę MagdzieOdwróć uwagę Magdy, zanim zamienisz prace. Zepchnij piórnik, by narobić zamieszania.
10Pomóż Jackowi minąć obrońcówPrzeszkodź obrońcom, by Jacek mógł biec dalej. Pierwszemu obrońcy rozwiązują się buty. Drugiemu można obrócić hełm.
11Pomóż Grażynie ćwiczyć z cheerleaderkamiDotykaj jej ramion i ciała, by naśladować ruchy koleżanek. W trzeciej serii kombinacja jest inna.
12Pomóż dziewczynom zbudować ludzką piramidęUstaw dziewczyny w niebieskich strojach obok siebie. Środkowy rząd utwórz z dziewcząt w żółtych strojach. Na szczycie ustaw Grażynę.
13Magda chce się zemścić na GrażynieTrzeba jakoś odwrócić uwagę Jacka. Zdejmij Magdzie okulary i przepaskę do włosów.
14Grażyna znów naprzykrza się Magdzie. Nie pozwól jej na toCzasem stół jest niestabilny. Usuń podpórki stołu, by blat się zawalił.
15Jackowi zostało mało czasu na zjedzenie obiadu. Pomóż mu przebić się przez tłumPo poręczy da się zjechać. Najpierw odsuń chłopaka na końcu poręczy, by Jacek mógł po niej zjechać.
16Pomóż Magdzie w debaciePostaraj się, by rywal przyjął punkt widzenia Magdy. Poszukaj w okolicy kwadratów, by zgodzić się z Magdą.
17Jacek chce, by Grażyna i Magda się pogodziłyGrażyna podbiegnie do Jacka, jeśli on do niej pomacha. Dotknij Jacka, by pomachał ręką. Przesuń Jacka obok Magdy, by Grażyna na nią wbiegła.
18Plan Jacka zawiódł. Musi przerwać bójkę dziewczątTrzeba włączyć alarm. Przycisk alarmu jest schowany za jednym z uczniów.
19Nie pozwól, by kierownik złapał dziewczynyBiegnie do najbliżej stojącej dziewczyny. Kieruj dziewczynami, aż kierownik się zmęczy od biegania.
20Dziewczyny za karę muszą zostać po lekcjach. To dobra okazja, by zawęzić znajomośćPotrzebny jest klej, by naprawić okulary Magdy. Przesuń klej na połamane części okularów. Następnie złącz obie połówki. Magda może zrobić zadanie za Grażynę.