Znajdziecie w tym poradniku wszystkie odpowiedzi i rozwiązania do zagadek z gry Brain Test 2: Historie. W jednym miejscu wszystkie solucje, wystarczy wybrać odpowiedni rozdział i znaleźć problematyczny poziom, a gra z pewnością pójdzie znacznie szybciej. Odpowiedzi są na tyle szczegółowe, że bez problemu znajdziecie kłopotliwe rozwiązania do każdego levelu.
- Farma Emilki
- Rodzina Głowackich
- Przygody Mruczka
- Łowca potworów Bernard
- Agent Kowalski
- Pechowa Pelagia
- Ćwiczenia z Celiną
- Ucieczka z więzienia
- Kowalski i Bernard – cześć 1
- Kowalski i Bernard – cześć 2
- Kapitanka Anka
- Szalone liceum
Farma Emilki
Emilka ma wspaniałe gospodarstwo pełne zwierząt i roślin. Dołącz do niej, gdy będzie wypełniać zadania związane z utrzymaniem gospodarstwa i dbać o potrzeby swoich pięknych zwierząt.
Poziom | Zagadka | Odpowiedź / rozwiązanie |
---|---|---|
1 | Witaj na farmie Emilki. Obudź ją, żeby mogła zacząć swój dzień. | Przeciągnij słońce z gór, a następnie przesuń w górę okno, aby je otworzyć i ją obudzić. |
2 | Kury i pies są głodni. | Na jej włosach znajduje się kość, przeciągnij ją i nakarm psa, a za dziewczyną zobaczysz kolby kukurydzy, po prostu przeciągnij je na kurczaki, aby przejść poziom. |
3 | Znajdź wszystkie kurczaki. | Spróbuj przesunąć palcem kurczaka, a za nim zobaczysz ukrytego, kolejnego kurczaka. Teraz ruszaj kolejnym kurczakiem, chyba że już nie ma kolejnego kurczaka, aby przejść poziom. |
4 | Dzisiejszy poranek jest dość chłodny! Emilka musi się troszkę rozgrzać. | Stuknij w pudełko, a zobaczysz nożyce, teraz przeciągnij noże i potrzyj nimi owcę, aby wyciąć wełnę. Teraz przeciągnij wydobytą wełnę na dziewczynę, aby dać jej trochę ciepła. |
5 | Mamy za mało jedzenia dla wszystkich krów. | Powiększ belę siana dwoma palcami, a jedzenia dla krów wystarczy, aby przejść poziom. |
6 | Pomóż jej wyhodować kwiaty. | Dotykaj krowy a się obudzi, zobaczysz niebieską plamę wody, teraz przeciągnij ją i umieść nad kranem, aby woda popłynęła. Teraz przeciągnij chmurę, aby odsłonić słońce, a kwiaty wkrótce wyrosną. |
7 | Zróbmy hamburgera na obiad. | Musisz złapać dół hamburgera, później przesuwaj go aby złapać kotlet, sałatę, ser i pomidor (chyba), a na końcu górną część bułki. |
8 | Emilka chce, aby jej kwiaty zakwitły. | Przeciągnij miód z ula i umieść go na kwitnącym kwiacie i poczekaj, aż dolna część pszczoły stanie się żółta. Teraz przeciągnij miód wokół kwiatów, które musisz rozkwitnąć, a Twoja praca zostanie zakończona. |
9 | Hej!, Co ja właśnie powiedziałem? Daj już spokój. | Przesuń pudełko, znajdziesz tam piłę, przesuwaj ją pod nogą stolika dopóki jej nie przetniesz i na tym koniec. |
10 | Pomóż im dostać się do mamusi. | Używaj dźwigni, aby otwierać wejścia kolejno do odpowiednich boksów. Krowę do krowy, a owce do owiec. Uważaj, aby żadne ze zwierząt na górze nie wpadło do nie swojej mamy. |
11 | Emilka potrzebuje pomocy w zbieraniu jabłek. | Przeciągnij krowę i umieść ją za drzewem, a następnie otwórz przejście dla byka, aby byk mógł uderzyć w drzewo, a jabłka spadną. |
12 | Emilka potrzebuje świeżego mleka. | Najpierw potrzyj palcem krowę, aby czuła się dobrze, aż jej oczy będą zamknięte. Teraz wydój mleko pocierając palcem w kierunku dołu po wymionach, a twój poziom zostanie zaliczony. |
13 | Emilka słyszała, że w tych lasach zamieszkuje ponoć rzadka czerwona wiewiórka. Znajdź ją! | Najpierw przesuń palcem po drzewach, aby je wydłużyć, a następnie przeciągnij żołądź nad każdą dziurą, chyba że znajdziesz czerwoną wiewiórkę. |
14 | Zróbmy trochę lemoniady. | Najpierw przeciągnij wiadro pod kran i wypełnij je klikając kran, a następnie przeciągnij wiadro i wlej wodę do pojemnika. Teraz potrząśnij urządzeniem, aby cytryny spadły, a następnie przeciągnij je do pojemnika, aby przejść poziom. |
15 | Jak uprawiać ziemię, gdy traktor nie działa? | Najpierw dotknij wszystkich lin, aby je odciąć, a następnie przeciągnij całe pole do ciągnika, aby je obrobić. |
16 | Czas na rodeo! | Najpierw przesuń prawą rękę i umieść ją w przedniej pozycji. Teraz nakarm konia całym jedzeniem i naciśnij start, aby przejść poziom. |
17 | Czas zebrać wyhodowane marchewki! | Przeciągnij trawę za dziewczyną, a zobaczysz dziurę. Teraz przeciągnij dziurę pod kamienie, aby niegrzeczny królik nie był w stanie ukraść marchewki, teraz zbieraj marchewki, aby przejść poziom. |
18 | Owca zastanawia się, co jest poza gospodarstwem. | Przeciągnij owce i połóż ją na polu, a następnie połóż nawóz i wodę na ziemi, aby przejść poziom. |
19 | Emilka cieszy się, że spadł śnieg, ale gdzie się podziały kury? | Przesuwaj łopatą, aby usunąć śnieg, a następnie przeciągnij kamienie, aby znaleźć ukrytego kurczaka, a następnie klikaj na drzewo, aby je potrząsnąć, a pojawi się ostatni kurczak. |
20 | Po długim dniu pracy na farmie Emilka chce pooglądać telewizję. | Przeciągnij grzebień ze stołu i potrzyj nim włosy, a następnie przeciągnij grzebień w pobliżu baterii, aby przejść poziom. |
21 | Na urodziny Emilka chciałaby zjeść szarlotkę. | Najpierw podnieś kurczaka, przeciągnij jajko i umieść je w mikserze. Teraz przeciągnij wiadro i umieść je w pobliżu krowy, aby napełnić je mlekiem, a następnie przeciągnij je do miski, a następnie potrząśnij telefonem, aby jabłko spadło z drzewa, a następnie przeciągnij te jabłka na miskę, aby zrobić szarlotkę. Nie zapomnij dorzucić łyżki mąki. |
Rodzina Głowackich
Spotkaj się z sympatyczną rodziną Głowackich i spędź z nimi cały dzień pomagając im w rozwiązaniu różnych problemów.
Poziom | Zagadka | Odpowiedź / rozwiązania |
---|---|---|
1 | Witaj w domu Głowackich. Zapoznaj się z nimi, dopasowując imiona do osób. | Kolejność to „Jacek - Joanna - Janek - Zosia - Dorotka” |
2 | Jacek musi się przygotować do pracy. | Najpierw połóż pomarszczone spodnie na desce, a następnie wyprasuj, a następnie włóż je z powrotem na Jacka, krawat Jacka również nie jest dopasowany, więc przeciągnij po nim palcem w dół, a poziom zostanie rozwiązany. |
3 | Dziecko może się udławić. Trzeba uważać! | Umieść te kwadratowe pudełka w walizce, aby dziecko nie próbowało ich zjeść, a ukryte pudełko znajduje się pod misiem, więc przenieś misia i umieść kwadrat w walizce, aby przejść poziom. |
4 | Czas na śniadanie! | Przeciągnij butelkę mleka dla niemowlaka i daj ją małemu dziecku, a następnie otwórz lodówkę i przeciągnij mleko i płatki na miskę środkowego chłopca, a dla ostatniej dziewczynki przeciągnij jajko z lodówki i połóż na patelni, aby zrobić omlet i daj go jej. |
5 | Dorotka musi się zdrzemnąć, pomóż jej zasnąć. | Przeciągnij czerwony sześcian znajdujący się pod krzesłem, a następnie przesuwaj palcem krzesło z lewej na prawą, aby dziecko usnęło. |
6 | Pomóż Zosi w ćwiczeniach z matką. | Najpierw przebij balon za pomocą grzebienia, a następnie odchylaj ręce dziewczynki w identyczny sposób jak robi to jej mama. |
7 | Pomóż Zosi wygrać z Jankiem. | Podnieś czerwony blok, a następnie podnieś fioletowy blok, nie opuszczając czerwonego bloku, aby przejść poziom. |
8 | W odwecie za porażkę Janek zepsuł lalki Zosi! | Głowy lalek należy wymieniać ze sobą, a kolor wstążki pasuje do koloru sukienki, dlatego trzeba wymienić główki lalek. Następnie otwórz pudełko i obróć je do góry nogami, aby znaleźć trzecią głowę lalki, a następnie umieść ją na trzeciej lalce, aby przejść poziom. |
9 | Ktoś poprzestawiał kolejność zdjęć w albumie rodzinnym! | Najpierw pojedynczy koleś, później para trzymająca się za rękę, para młoda, para dzieckiem, dzieci w pudełkach i rodzinna fota. |
10 | Janek za długo gra i musi sobie zrobić przerwę. | Podnieś sofę, a zobaczysz router Wi-Fi, teraz dotknij go, aby go wyłączyć, a Janek przestanie grać. |
11 | Zosia potrzebuje 8 monet, żeby kupić nową lalkę. | Najpierw użyj młotka, aby rozbić skarbonkę, a wypadnie z niej 5 monet, teraz przeciągnij magnes w pobliżu piasku, w którym bawi się dziecko, a znajdziesz 3 kolejne monety, teraz przeciągnij je na Zosię, aby przejść poziom. |
12 | Woda jest zbyt gorąca, pomóż jej! | Przeciągnij prysznic w pobliżu dziecka i tapnij kran, aby przejść poziom. |
13 | Posprzątajmy ten bałagan! | Przesuń sofę w lewo i umieść na niej misia, teraz użyj odkurzacza, aby oczyścić kurz, a gdy pojemnik na odkurzacz się zapełni, opróżnij go w koszu na śmieci i wyczyść pozostały kurz. |
14 | Jacek wraca z pracy. Czas na przytulanie! | Najpierw otwórz oba ramiona, a następnie spróbuj wyciągnąć je, ciągnąc obie ręce, a poziom zostanie zakończony. |
15 | Joanna ma za sobą męczący dzień i potrzebuje chwili spokoju. | Przeciągnij mężczyznę na drogę, którą porusza się dziecko, aby mógł wziąć dziecko, a teraz możesz zobaczyć czerwone słuchawki w pobliżu telewizora, przeciągnij je na głowę Joanny, aby przejść poziom. |
16 | Ojciec z synem chcą zagrać w kręgle, ale nie mają kuli. | Przeciągnij jedną skarpetkę na drugą, później kolejną i kolejną co leży na pólce, a połączą się w kulę. Następnie przeciągnij ją blisko chłopca, aby przejść poziom. |
17 | Pomóż Zosi wygrać w zabawie w chowanego. | Przesuń palcem cały ekran w lewo, a zobaczysz misia, a ktoś jest w nim ukryty, przeciągnij głowę misia, aby go znaleźć, a następnie potrząśnij urządzeniem, aby przejść poziom. |
18 | Jak ją uspokoić? | Są dwie czerwone kulki, jedna jest widoczna, a druga ukryta za żółtą piłką, przeciągnij je i połóż na nosie rodziców. Teraz dotknij obu twarzy rodziców jednocześnie, aby przejść poziom. |
19 | Czas zrobić rodzinne zdjęcie. | Najpierw podaj butelkę mleka dla dziecka, aby przestało płakać, a następnie użyj grzebienia do czesania dziecięcych włosów na chłopcu z prawej później na dziewczynce, a następnie włącz lampę i kliknij aparat, aby przejść poziom. |
20 | Pora spać. każdy musi iść do swojego pokoju. | Stuknij kilkakrotnie w kufer, następnie przeciągnij walizkę i słuchawki w pobliżu pierwszego lewego pokoju, a następnie przeciągnij lalkę w pobliżu pierwszego prawego pokoju, a następnie przeciągnij samochodzik w pobliżu drugiego prawego pokoju, aby przejść poziom. |
Przygody Mruczka
Tom jest leniwym kotem domowym. Ale jego zwyczajne życie zmieni się, gdy na jego drodze stanie mysz o imieniu Michaś. Szalona przygoda zabierze ich do Afryki, gdzie zmierza się z królem zwierząt.
Poziom | Zagadka | Odpowiedź / rozwiązania |
---|---|---|
1 | To jest Mruczek, spróbuj się z nim zaprzyjaźnić. | Pogłaszcz Mruczka, powoli pocierając jego twarz, aby uśmiechnął się, a twój poziom zostanie zaliczony. |
2 | Szuka czegoś do jedzenia. | Przeciągnij jabłka z talerza, a zobaczysz kawałek mięsa, a następnie przeciągnij mięso blisko twarzy kota, aby przejść poziom. |
3 | To niesprawiedliwe! Mruczek też chce trochę ryby! | Kliknij telewizor, aby zmienić kanał, a gdy jego dziecko się rozproszy, przeciągnij rybę do kota, aby przejść poziom. |
4 | Tom chce największy kłębek. | Przeciągnij wszystkie kulki na siebie, aby je połączyć, a tym samym kulka stała się większa. |
5 | Pan Mruczka jest zły, że mysz swobodnie biega sobie po domu. | Przeciągnij balon blisko twarzy mężczyzny, aby mógł napełnić go powietrzem, a balon może się powiększyć, zrób to 2-3 razy, aż balon wybuchnie, a dźwięk obudzi Mruczka. Teraz przeciągnij Mruczka blisko myszy, aby przejść poziom. |
6 | Mysz jest głodna, nakarm ją serem. | Możesz obrócić miskę do góry nogami, a następnie szybko przeciągnąć miskę w górę i w dół, aby ser mógł spaść, a Twój poziom zostanie zaliczony. |
7 | Pomóż im uciec z domu. | Naciśnij pilota telewizora, aby obudzić faceta, a kiedy on wstanie, aby wyłączyć telewizor, przeciągnij kubek z wodą na kanapę, aby zmokła. Teraz, gdy zdejmie spodnie i wyjdzie z pokoju, wyciągnij klucze z kieszeni spodni i otwórz drzwi, aby przejść poziom. |
8 | Muszą przejść na drugą stronę, ale psy są bardzo niebezpieczne. | Potrząśnij urządzeniem, aby zrzucić zwierzaka ze śmietnika, a następnie zdejmij pokrywkę kosza na śmieci i przeciągnij z niej kość i umieść ją na środku drogi, aby psy walczyły ze sobą. |
9 | Jest bardzo zmęczony, ale musi już iść! | Przytrzymaj palec na mięsie i przeciągnij go w pobliżu kota, aby mógł poczuć zapach jedzenia i to go obudzi. |
10 | Mruczek zakochał się od pierwszego wejrzenia, pomóż mu zdobyć serce wybranki. | Przeciągnij klucze z kieszeni policjanta i wyjmij z klatki psa, teraz przeciągnij mysz blisko tylnej nogi ławki, a mysz złamie nogę, a człowiek i jego czekolada spadną, teraz przeciągnij tę czekoladę do białego kota przejść poziom. |
11 | Potrzebują przebrania, aby dostać się do samolotu. | Najpierw weź wiadro z wodą i polej wodą pod policjantem, a następnie stuknij w bagaż i zmuś Toma do noszenia kurtki i przynieś mysz kobiecie na ławce, która ją przestraszy, a jej kapelusz podniesie się, weź ten kapelusz i daj Tomowi, aby przeszedł poziom. |
12 | Samolot musi przelecieć przez strefę groźnych turbulencji. | Spróbuj wyrównać samolot, przesuwając telefon do góry nogami i odwrotnie, aby przejść poziom. |
13 | Zrób coś, żeby poprawić im komfort lotu. | Przenieś bagaż na lewo i zamknij siedzenie faceta przed Tomem. Przeciągnij śmierdzące skarpetki od mężczyzny z pierwszego rzędu i przenieś je blisko faceta obok Toma, aby go obudzić. |
14 | Wykupił zły lot! Przelatując nad Afryką muszą skoczyć w dół. | Wykonuj drabinę z chmur, układając je w kolejności, teraz kliknij Toma, aby przeskoczyć po chmurach, aby przejść poziom. |
15 | Małpa porwała Michasia, złap ją! | Przeciągnij Mruczka i połóż go na grzbiecie żaby, teraz spróbuj przeciągnąć liść lilii, a zobaczysz, że pod nią znajdują się trzy liście lilii, więc zrób przejście tymi trzema liściami lilii. Teraz kliknij na dziurę w pobliżu małpy, aby usunąć z niej robaka, a żaba przeskoczy po liściach i przeniesie Mruczka. |
16 | Mruczek musi złapać tę niegrzeczną małpę. | Przenieść kota do małpy, aż ta ucieknie pod drzewo. Teraz postaw kota w lewym, górnym rogu ekranu i tapnij na kokosa, aby zrzucić małpie go na głowę. |
17 | Jak przejdą przez tę gorącą pustynię? | Przeciągnij pióro z sępa i zbliż je do słońca, aby mogło się zapalić, teraz przeciągnij płonące pióro do drewna na ognisko, aby utworzyć chmurę dymu, a następnie przeciągnij tę chmurę nad słońce, aby minęły upały . |
18 | Kot i mysz są głodni, a lwiątko zajada się soczystym mięsem! | Przeciągnij kamienie ze wszystkich miejsc i zakryj wszystkie otwory oprócz dziury w pobliżu szczeniaka, teraz kliknij na kreta, aby zbliżył się do szczeniaka, a to przestraszy go, teraz przeciągnij mięso i umieść je nad kotem, aby przejść poziom. |
19 | Lwy są złe z powodu incydentu z lwiątkiem i nasi bohaterowie muszą się ukrywać. | Potrząśnij urządzeniem, aby spadły liście drzewa, teraz przeciągnij Mruczka i mysz jeden po drugim w liście, gdy lwy patrzą na lewo, aby przejść poziom. |
20 | Lwy rzuciły się za nimi w pościg i muszą się przedostać na drugą stronę! | Przeciągnij hipopotama i połóż go na drzewie kokosowym, teraz przeciągnij drzewo w prawo i puść je, aby hipopotam mógł powalić żyrafę i Tom mógł się po niej przedostać na drugą stronę. |
21 | Te wilki też pracują dla króla! | Przeciągnij ptaka nad głowę słonia i stukaj na ptaka póki nie upuści kamienia na jego głowę, a następnie przeciągnij mysz w pobliżu słonia, aby go przestraszyć, a słoń usunie wilki. |
22 | Pomóż im uciec! | Kiedy Tom i mysz przejdą przez most, potrząśnij urządzeniem, aby lew mógł spaść w przepaść. |
23 | Potrzebują sojusznika. | Przeciągnij osła przed kraba, a on kopnie byka, a to obudzi byka, a następnie zobaczysz banana pod bykiem, teraz przeciągnij te banany i daj szympansowi, aby stał się sprzymierzeńcem. |
24 | Uważaj! Węże wyczuwają strach! | Przeciągnij tekst "strach" z zadania i włóż go do ognia, a pojawi się zielony dym, teraz przeciągnij go nad lwiątko, aby przejść poziom. |
25 | Banany były pyszne, więc goryl postanowił walczyć dla ciebie. | Dotknij żółwia, następnie przeciągnij go nad głowę goryla, a następnie przytrzymaj palec na ręce goryla przez 2 sekundy, aby uczynić ją potężną, teraz kliknij walkę, aby przejść poziom. |
26 | Pomóż im pokonać króla. | Najpierw przeciągnij goryla na grzyba, a następnie puść go, aby król lew zszedł o jeden stopień. Teraz przeciągnij kij z drzewa i włóż go do dziury pośrodku kamienia, aby król mógł przedostać się na ziemię. I na koniec przeciągnij jabłka z drzewa i nakarm dziką świnię, a po zjedzeniu jabłek świnka puści bąka i król padnie. |
Łowca potworów Bernard
Bernard jest zawodowym łowca potworów, ale czeka go ciężki dzień, bo Władca Mroku wypuścił na miasto wszystkie swoje sługi. Pomóż Bernardowi pokonać bestie w tej ekscytującej przygodzie.
Poziom | Zagadka | Odpowiedź / rozwiązania |
---|---|---|
1 | Potwory przypuści atak na miasto! Obudź Bernarda. | Przeciągnij zasłony w prawo lub w lewo, aby je otworzyć, a następnie przeciągnij na niego kurtkę, kapelusz i kuszę, aby przejść poziom. |
2 | Jeden z nich jest wampirem. Jak go zidentyfikować? | Przeciągnij deskę z gwoździem w pobliżu dłoni kobiety z kuszą, a pojawi się kropla krwi. Przeciągnij teraz kroplę krwi w pobliżu każdego faceta, aby dowiedzieć się, który z nich jest wampirem. |
3 | Gdzie jest wampir? | Przesuń w lewo ekran, a zobaczysz wampira. |
4 | No nie! Wampir znowu się ukrywa! | Jest facet z sztandarem, przeciągnij z niego słowo „darmowe” i umieść je przed napisem hotdogi, aby uczynić je darmowymi, aby wszyscy ludzie podeszli do niego, a wampir pozostał sam. |
5 | Upoluj wampira! | Przeciągnij beczkę z olejem i umieść ją przed ścianą, a następnie wystrzel z łuku, by wysadzić cały obszar. |
6 | Zombie atakują! | Strzelaj, gdy żółty kursor znajdzie się w zielonym obszarze, aby zabić wszystkie zombie. |
7 | Bernard jest otoczony przez zombie, Uratuj go! | Otwórz pokrywę włazu, przesuwając po niej palcem. Zombie podążą za Bernardem, więc umiejętnie go przesuwaj, aby wszystkie zombie wpadły do włazu. |
8 | Zabrakło mu bełtów do kuszy. Spróbuj ich pokonać jednym strzałem. | Ustaw głowy w prostej linii przed strzałą i dotknij kuszy, aby strzelić. |
9 | Bernard musi wrócić do domu, żeby uzupełnić amunicje. | Możesz przesunąć palcem w lewo lub w prawo, aby przenieść pojazd bez zabijania żadnego cywila. |
10 | Profesor Mózgowiecki znalazł lekarstwo, które może zatrzymać hordę. | Przeciągnij spray od profesora i umieść nad chmurą, aby padał na zombie, dotykając dwukrotnie chmurki. |
11 | Co tym razem?! Gigantyczny pająk! | Powiększ kapcie, aby były tak duże jak pająk, teraz użyj ich, aby zabić pająka. |
12 | Bernard musi dostać się na górę, żeby uratować kobietę. | Naciśnij drzwi samochodu, aby je otworzyć, a następnie umieść Bernarda na tylnej masce samochodu, a następnie kliknij czerwony przycisk, aby przeleciał nad budynkiem. |
13 | Uratuj kobietę! | Pociągnij jednocześnie ramię kobiety i ogon wilkołaka, aby przejść poziom. |
14 | Pokonaj wilkołaka. | Możesz przeciągać Bernarda w górę, gdzie może zestrzelić wszystkie trzy życia jednym strzałem. |
15 | Mumia atakuje Bernarda! | Przeciągnij bandaż mumii, w kierunku drzwi, a zombie zostanie bez bandaża, teraz strzel z łuku, aby przejść poziom. |
16 | Zastrzel potwory. | Nie strzelaj do Toma i strzelaj do wszystkiego, co się pojawi, a następnie stuknij trzy razy w duże pudełko, aby zobaczyć największego zombie, teraz strzelaj, aby przejść poziom. |
17 | Co za dzień! A teraz jeszcze musi zmierzyć się z trollem! | Kiedy troll stanie pod fortepianem, potrząśnij urządzeniem, aby spadł on na trolla. |
18 | Zbliżają się kolejni wrogowie. | Możesz zabić wilki za pomocą łuku, ale aby zabić szkielet, strzel w zamek klatki, aby pies zakończył akcje. |
19 | Bernard jest w tarapatach. Pomóż mu pokonać te wszystkie szkielety. | Obróć urządzenie w prawą stronę, aby samochód mógł zmiażdżyć je wszystkie naraz. |
20 | Bernard złapał potwora i mus się dowiedzieć, kto jest ich przywódcą. | Przesuń drążek i przeciągnij go nad potworem, aby go rozpalić, teraz przeciągnij go z powrotem, aby rozpalić ogień, a ten ogień stworzy cień Bernarda. Teraz przeciągnij ogień w pobliżu Bernarda, aby jego cień stał się wystarczająco duży, aby przestraszyć potwora. |
21 | Tam jest! Żeby powstrzymać ataki potworów. Bernard musi pokonać władcę Mroku. | Pies może zabijać szkielety, a kałuża wodna może zabijać mumie, więc przeciągnij psa, aby zabił szkielety i spraw, aby mumia dostała się na wodę, aby ją zabić. Jak więc zabić Czarnego Pana? W tym pokoju widać otwory wentylacyjne, które mogą przekierować kulę ognia do Czarnego Pana, więc spróbuj przekierować kulę ognia do Władcy Ciemności, umieszczając Bernarda w pobliżu otworu wentylacyjnego. Dwa trafienia z kuli ognia mogą zabić Mrocznego Władcę. |
Agent Kowalski
Poziom | Zagadka | Odpowiedź / rozwiązania |
---|---|---|
1 | Gdzie jest Agent Kowalski? | Weź marker z szafy i przesuń po okularach, aż będą czarne. Nałóż okulary na kolesia. |
2 | Agent otrzymał podejrzaną przesyłkę. | Najpierw otwórz sejf i dotknij paczki, aby ją otworzyć, teraz przeciągnij bombę do sejfu i zamknij go, aby przejść poziom. |
3 | Sprawdzimy, czy paczka nie zawiera jakiś wskazówek. | Wpisz 1792 |
4 | Agent musi znaleźć posesje nr 1792 | Zatrzymaj samochód na 17_2 i przeciągnij „9” z prawego domu i umieść ją w pustym miejscu w 17_2, aby przejść poziom. |
5 | Dom wygląda na opuszczony! Spróbujmy znaleźć jakieś tropy. | Spróbuj przeciągać rzeczy w pokoju, a odkryjesz 3 przedmioty, kliknij na nie, aby przejść poziom. |
6 | To była pułapka! Trafiliśmy na bombę. | Za bombą jest wskazówka, spróbuj ją wyciągnąć. Teraz przetnij niebieski przewód, gdy sekundy mieszczą się w przedziale 20–30, a czerwony, gdy czas wynosi 0–20 sekund. |
7 | Po powrocie do biura agent chce zbadać znalezione przedmioty. | Przeciągnij pędzel i zanurz go w pudrze, a następnie użyj go na przedmiotach, aby znaleźć odciski palców. |
8 | Wszystkie ślady prowadzą do łysego mężczyzny z blizną na oku. | Przeciągnij wentylator w pobliże ostatniego faceta z białymi włosami, a sztuczne włosy znikną. Teraz zdejmij mu okulary, aby przejść poziom. |
9 | Kowalski musi złapać uciekającego mężczyznę. | Włącz zielone światło wciskając przełącznik (kliknij na skrzynkę obok świateł dwa razy), a samochód uderzy w przestępcę i Kowalski będzie mógł go złapać. |
10 | Mężczyzna miał przy sobie zaszyfrowaną wiadomość. Spróbuj ją rozgryźć. | Przeciągnij wszystkie wielkie litery z papieru i spróbuj ułożyć nazwę „EDEK” i prześlij ją, aby przejść poziom. |
11 | Kowalski mus przesłuchać mężczyznę i dowiedzieć się kim jest Edek. | Spróbuj zdjąć mu buty i użyj pędzla do łaskotania palców u nóg, aby rozśmieszyć go, dopóki nie powie prawdy. |
12 | Kowalski musi się dostać do rezydencji Edka Zgredka, żeby poznać jego plany. | Kiedy pierwszy facet na niego nie patrzy, przeciągnij go do beczki, a kiedy drugi się odwróci, przeciągnij go do okna, aby przejść poziom. |
13 | Jak włączyć tego laptopa? | Najpierw przesuń w lewo świecznik, aby znaleźć ukryty sejf, a następnie dotknij sejfu, aby go otworzyć i użyj przesuń identyfikator na laptopa, aby przejść poziom. |
14 | Kowalski musi zhakować komputer żeby się zalogować. | Stuknij w czarną kropkę, aby obrócić linie, i przeciągnij linie z lewego górnego rogu, aby ukończyć drugą linię, a następnie przycisk zmieni kolor na zielony, kliknij zielony przycisk, aby przejść poziom. |
15 | Kowalski został przyłapany, a nie zabrał z domu broni! | Przeciągnij Kowalskiego i postaw go pośrodku tych gości, a kiedy wystrzelą, przenieś go stamtąd, aby przejść poziom. |
16 | Kowalski musi uciec z rezydencji. | Najpierw dotknij czerwonego przycisku, aby otworzyć bramy, a następnie przeciągnij kawałek metalu ukryty w trawie i przebij opony złych facetów (drugie auto), aby przejść poziom. |
17 | Kowalski odkrył, że Edek podłożył bombę w piwnicy wieżowca. Znajdź ją. | Użyj skanera, aby znaleźć pozycję bomby na środku ściany, a następnie przeciągnij młot w tym miejscu, aby rozbić ścianę. |
18 | Edek próbuje uciec helikopterem, zatrzymaj go! | Przesuń palcem w górę lub pociągnij budynek do góry, aby zatrzymać helikopter, a następnie złam lewą nogę zbiornika wody, aby przejść poziom. |
19 | Kowalski musi dostać się na dół, żeby zmierzyć się z Edkiem. | Stuknij w parasol, a następnie daj go Kowalskiemu i przeciągnij go na lewą stronę poza budynek, aby przejść poziom. |
20 | Pora na ostateczne starcie pomiędzy Agentem Kowalskim i Edkiem Zgredkiem. | Możesz zgiąć Kowalskiego w prawo, aby uniknąć pocisku, a te żelazne skrzynki mogą odbijać kule, więc po prostu umieść je jeden na drugim, aby utworzyć wieżę, a kiedy wystrzeli kulę, po prostu zgnij go, aż kula wróci do Eddiego a twój poziom zostanie rozwiązany. |
Pechowa Pelagia
Poziom | Zagadka | Odpowiedź / rozwiązania |
---|---|---|
1 | Pelagia chciałaby wybrać się dziś na ryby. | Zdejmij skórkę banana z podłogi, a następnie przeciągnij szmatkę ze stołu i wchłoń wodę, aby przejść poziom. |
2 | Jej łódka nabiera wody! | Użyj wiadra, aby usunąć wodę, a następnie zobaczysz dziurę w łodzi, następnie wyciągnij korek z łodzi i zakryj otwór, aby przejść poziom. |
3 | Pelagia wypadła z łódki, pomóż jej! | Przeciągnij rozgwiazdy z dna morza i umieść je na końcach każdej z macek (przy połączeniu z głową), a następnie wyciągnij każdą mackę, aby przejść poziom. |
4 | Ratunku, ona tonie! | Przeciągnij kawałek drewna z ziemi i daj go Pelagii, a następnie przesuń palcem w lewo i prawo, aby ominąć kamienie, a twój poziom zostanie zakończony. |
5 | Wydostała się na brzeg, ale czy oddycha? | Najpierw dotknij nosa żaby dopóki się nie nadmie, a następnie przesuń ją w pobliże ust dziewczyny, aby przejść poziom. |
6 | Ten niedźwiedź wygląda na zdenerwowanego! | Przeciągnij dziewczynę pod drzewo, a następnie potrząśnij telefonem, a jabłko spadnie jej na głowę i zemdleje. Niedźwiedź pomyśli, że nie żyje, a twój poziom zostanie przekroczony. |
7 | Pozbądź się niedźwiedzia. | Pociągnij drzewo w dół, a zobaczysz ul, teraz przeciągnij ul na niedźwiedzia, aby przejść poziom. |
8 | Niedźwiedź zniknął, pora ją obudzić. | Stuknij na gałąź, na której siedzi ptak 2-3 razy, aby ją złamać. Teraz ptak usiądzie na innej gałęzi nad dziewczyną. Teraz przeciągnij jagody w pobliże pyszczka ptaka, aby go nakarmić, a po zjedzeniu 3 jagód ptak będzie na nią srał i to ją obudzi. |
9 | Co za nieprzyjemna pobudka, teraz musi umyć twarz. | Najpierw złóż jej dłonie używając dwóch palców jednocześnie, teraz przeciągnij dłonie wypełnioną wodą w pobliże jej twarzy, aby ją umyć, a następnie użyj liści, aby wytrzeć jej twarz, a Twój poziom zostanie przekroczony. |
10 | Pelagia zgubiła się i jest bardzo głodna. Daj jej ulubiony owoc. | Możesz usunąć liście z drzewa przeciągając je, a następnie zobaczysz 2 kolejne owoce, teraz przeciągnij jeden i daj jej, aby przejść poziom. |
11 | Pelagia znalazła drogę. Teraz musi złapać stopa. | Podnieś kciuk w górę, przesuwając w górę palcem po jej kciuku, a następnie wyciągnij miód z ula i połóż go na jej dłoni, a pszczoła ugryzie jej kciuk, a samochód się zatrzyma. |
12 | Ci gości są jacyś podejrzani. Pelagia musi się wydostać z samochodu. | Wyciągnij wszystkie puszki z samochodu, a zobaczysz hamulce, więc przed użyciem hamulców zapnij jej pasy i użyj hamulców, aby przejść poziom. |
13 | Pomóż jej uciec przed tymi mężczyznami. | Przeciągnij gałąź drzewa i umieść ją na kamieniu, aby się ześlizgnął, a następnie dotknij dziewczyny, aby podskoczyła, a twój poziom zostanie przekroczony. |
14 | Z oddali nadlatuje helikopter, ale pilot jej nie słyszy. | Zabierz jedzenie z pyska obu kozłów, a to sprawi, że będą wściekłe i będą walczyć ze sobą, a po tej walce, jednej kozie złamie się róg, teraz przeciągnij ten róg w pobliże dziewczyny, aby przejść poziom. |
15 | Helikopter rozbił się na ośnieżonych zboczach i jest jej okropnie zimno! | Weź łopatę i przesuwaj ją po prawej połowie obrazy, aby pozbyć się śniegu, a twój poziom zostanie ukończony. |
16 | Pomóż jej obudzić Eskimosa, aby poprosić o pomoc. | Najpierw obróć telefon w prawo, aby przesunąć Eskimosa na bok, a następnie przeciągnij rybę w pobliże płomieni, aby ją ugotować, a następnie przeciągnij ją w pobliże chłopca, aby go obudzić. |
17 | Uprzejmy Eskimos podwiezie ją do najbliższego lotniska. | Najpierw ułóż pary psów tego samego koloru, a następnie tapnij na przód sań, aby przejść poziom. |
18 | Pomóż jej się stamtąd wydostać. | Najpierw usuń chmurę, aby znaleźć słońce, a następnie przeciągnij słońce w pobliże gór lodowych, aby się stopiły, a potem statek kosmiczny zabierze ją w podróż. |
19 | Pozbądź się tych kosmitów. | Najpierw kliknij zielony przycisk trzy razy, aby powiększyć szklaną kulę, przeciągnij ją na twarz Pelagii i przeciągnij klucz dwa razy w pobliże szyby statku kosmicznego, a Twój poziom zostanie zaliczony. |
20 | Pomóż jej wrócić na Ziemię. | Przeciągnij żółtą planetę w pobliże statku kosmicznego, nie pozwalając, aby kamień planety ją rozbił, tak, aby statek zaczął po niej orbitować, a następnie przeciągnij inną planetę nad żółtą, aby uniosła statek kosmiczny, bez rozbicia, a po tym ziemska atmosfera weźmie statek w swoją grawitację. |
Ćwiczenia z Celiną
Poziom | Zagadka | Odpowiedź / rozwiązania |
---|---|---|
1 | Celina ma ochotę na chipsy, ale nie może ich dosięgnąć. | Przesuwaj jej rower w prawo uderzając szafę, a czipsy wpadną do jej koszyka. |
2 | Wykorzystaj jej miłość do chipsów, żeby zachęcić ją do biegania. | Ruszaj paczką chipsów dookoła, aby jej nie złapała, a zmęczy się po kilku sekundach. |
3 | Nie pozwól jej skorzystać z windy. | Najpierw dotknij przycisku windy, aby otworzyć drzwi, a następnie przeciągnij laskę dziadka i umieść go na środku bramy windy, aby musiała skorzystać ze schodów. |
4 | Pomóż jej wejść po schodach. | Przesuń ją palcem w górę po schodach, na których stoi, aby przejść do następnego stopnia i rób to samo, aż wejdzie na górę. |
5 | Po wspinaczce stopy Celiny są w strasznym stanie. | Przesuń miskę pod jej nogi, a następnie otwórz lodówkę i przesuń dzbanek z wodą do miski. |
6 | Celina szuka łatwego sposobu na spalenie kalorii. | Najpierw wyciągnij szufladę stołu, a następnie użyj zapalniczki, aby spalić słowo „kalorie”, aby przejść poziom. |
7 | Celina chce zacząć ćwiczyć, ale nie wie jak. | Spróbuj zdjąć ubrania z łóżka, a zobaczysz dowód osobisty, daj go jej, a telefon jest za wiadrem, po prostu daj jej go, aby przejść poziom. |
8 | Zacznijmy od ćwiczeń na bieżni. | Najpierw zawiąż jej sznurowadła, a następnie dotknij przycisku bieżni, aby sprawić, że zacznie biec, a kiedy poczuje się komfortowo z tą prędkością, ponownie dotknij bieżni, aby przyspieszyć, a kiedy poczuje się komfortowo z tą prędkością, również ponownie dotknij bieżni przyspieszyć, a twój poziom zostanie zakończony. |
9 | Pilates jest świetny na rozciąganie. | Rozciągnij jej nogi i ręce na kołka po rogach, aby przejść poziom. |
10 | Celina musi się pozbyć niezdrowego jedzenia z kuchni. | Wyciągnij niezdrowo wyglądającą rzecz z lodówki i umieść ją w koszu na śmieci, a następnie rusz jej prawą ręką, a zobaczysz więcej śmieciowego jedzenia, pozbądź się go, a twój poziom zostanie rozwiązany. |
11 | Ćwiczenia na świeżym powietrzu są bardzo skuteczne. | Przeciągnij hantle i włóż je do jej dłoni, a następnie powiększ księżyc, aby przejść poziom. (Nielogiczne) |
12 | Celina bardzo wolno idzie, zachęć ją do biegania! | Za kamieniem znajduje się klucz, przeciągnij kamienie, aby go znaleźć, i użyj go, aby otworzyć zamek, a następnie przeciągnij kamień w pobliżu prawej górnej części drzwi, aby otworzyć drzwi, a Twój poziom zostanie przekroczony. |
13 | Dziewczyny są tak dobre, że Celina straciła zapał do ćwiczeń. Znajdź rozwiązanie. | Usuń przeszkodę przy ciężarze u góry, a następnie umieść obciążenie na hantle drugiej dziewczyny. |
14 | Celina musi podążać za wskazówkami trenera. | Kciuk w górę oznacza, że musi podnieść ręce, a kciuki w dół oznaczają, że musi skoczyć, pomóż jej to robić właściwie, a ukończysz poziom. |
15 | Celina potrzebuje więcej motywacji do ćwiczeń. | Najpierw dotknij przycisku na smartfonie, a następnie kliknij wielokolorowy guzik, a następnie kliknij przycisk plusa, a następnie kliknij kilka razy czerwone serce, aby dać jej dużo polubień, to doda jej trochę zachęty. |
16 | Celina musi utrzymać równowagę. | Pociągnij lub przesuń palcem w górę na jej głowie i nogach, aby utrzymać równowagę i rób to, aż osiągniesz cel. |
17 | Znajdź sposób, aby zniechęcić ją do lodów. | Przesuń palcem w lewo na torbie, aby przewróciła się na drogę, a następnie przeciągnij mały zielony owoc i włóż go do lodów, aby nie lubiła lodów. |
18 | Celina nie może zasnąć, zanim nie poćwiczy. | Stuknij przełącznik, aby włączyć światła i rób to wielokrotnie, aż wyjmie żarówkę. A potem otwórz szufladę stołu i ponownie użyj żarówki, a twój poziom zostanie przekroczony. |
19 | Celina jest już w całkiem dobrej kondycji. Pora, żeby nabrała trochę masy mięśniowej. | Pociągnij górną rurkę do góry, aby zmusić ją do ćwiczeń, a kiedy się spoci, pociągnij ją z powrotem w dół, a następnie rób to ponownie, aż nabędzie trochę mięśni. |
20 | Celina ciężko trenowała i wypracowała zdrowy tryb życia. Czas na nagrodę. | Otwórz lodówkę, a następnie przeciągnij mleko, truskawki i jagody na shaker, aby zrobić zdrowy shake, a potem przesuń mikser obok niej i twój poziom zostaną zaliczone. |
Ucieczka z więzienia
Poziom | Zagadka | Odpowiedź / rozwiązania |
---|---|---|
1 | Andrzej został fałszywie oskarżony i wsadzony do więzienia. Robią mu teraz zdjęcia do kartoteki. | Najpierw kliknij aparat, aby uchwycić pozę z przodu, a następnie przesuń palcem w lewo na Andrzeju, aby go przesunąć, a następnie kliknij aparat, aby przejść poziom. |
2 | Andrzej musi zapewnić sobie bezpieczeństwo w tym trudnym środowisku. | Przeciągnij kapelusz od chłopca siedzącego na ławce, a następnie zastąp go z bandaną faceta pod drzewem, a następnie przeciągnij tę bandanę na głowę Andrzeja, aby go chronić. |
3 | Zagrajmy w koszykówkę, żeby zdobyć popularność. | Przeciągnij piłkę do koszykówki w ręce Andrzeja, a następnie tapnij na niego, gdy skoczy najwyżej, aby trafić w kosz. |
4 | Andrzej potrzebuje zjednać sobie przyjaciół, żeby zaplanować ucieczkę. | Klikaj na drążki, aby spadły na ziemię, a następnie przeciągnij koła i umieść je na drążku, zrób hantle i daj je facetowi obok drzewa. Teraz daj książkę facetowi na ławce, aby przejść poziom. |
5 | Andrzej potrzebuje tego dłuta. | Przeciągnij pączki i daj facetowi z chlebem, a następnie przeciągnij dłuto w pobliżu chleba, aby ukryć go w środku, a następnie przeciągnij ten chleb w pobliżu Andrzeja, aby przejść poziom. |
6 | Andrzej musi wykopać dziurę dłutem. | Przytrzymaj palec na zdjęciu na ścianie, aby zrobić dziurę i przestań kopać, gdy nadejdzie policjant, a twój poziom zostanie rozwiązany. |
7 | Andrzej musi jakoś ukryć dłuto. | Przeciągnij dłuto do toalety, a następnie zamknij klapę kibelka, aby przejść poziom. |
8 | Wykop tunel, żeby uciec. | Najpierw przeciągnij tę białą kostkę nad pierwszego policjanta, a następnie przytrzymaj dotknij Andrzeja, aby kopać, a kiedy dotrze do drugiego policjanta, przesuń tę kostkę, aby zatrzymać ruch drugiego policjanta i przytrzymaj dotknij Andrzeja, aby kopać i poziom zostanie rozwiązany. |
9 | Andrzej musi otworzyć te drzwi. | Najpierw przeciągnij dłuto w pobliże zamka, a następnie przesuń sprężynę w górę w kolejności 2-4-3-1, aby przejść poziom. |
10 | Pierwsza próba zakończyła się niepowodzeniem. Aby rozpocząć swój nowy plan, Andrzej musi przez przez ten punkt kontrolny. | Najpierw otwórz pokrywę czterokołowego wózka, a następnie wyjmij z niego wszystkie pudełka, a następnie przeciągnij Andrzeja do środka, aby przejść poziom. |
11 | Andrzej potrzebuje tego śrubokręta. | Przeciągnij mięso w pobliże buzi przyjaciela, a następnie przesuń pozostałą kość w pobliżu śrubokręta, aby zastąpić go kością, a następnie przeciągnij śrubokręt do dłoni Andrzeja, aby przejść poziom. |
12 | W celi jest ukryty kanał, który Andrzej może otworzyć za pomocą śrubokręta. | Gdy w pobliżu nie ma policjantów, przesuń muszle klozetową w lewo, a następnie przeciągnij śrubokręt w pobliże płytki, aby odkręcić śrubę, a po odkręceniu śruby umieść kibelek w jego rzeczywistym miejscu, aby policjanci nie mogli Cię zauważyć. A kiedy policjantów nie ma w pobliżu, powtórz ten sam proces jeszcze trzy razy, aby przejść poziom. |
13 | Andrzej musi poruszać się kanałami wentylacyjnymi. | Umieść cegły jak na obrazku, a następnie tapnij na Andrzeja. |
14 | Drzwi można otworzyć za pomocą przełączników. | Stuknij w dziurkę myszy, a mysz przestraszy pracownika, a pracownik pozostawi wskazówkę. Naciśnij przełączniki w kolejności na jaką wskazują znaki „x” na papierze, aby otworzyć drzwi . |
15 | Andrzej musi uwolnić swoich dwóch znajomych. | Uwolnij trzeciego więźnia, dotykając czarnego przycisku nad nim, gdy jeden ze strażników jest przy drzwiach. Następnie omiń drugiego strażnika i otwórz celę obu jego przyjaciół, klikając czarne przyciski, aby przejść poziom. |
16 | Pomóż im dostać do drzwi na górze. | Najpierw umieść białą kostkę przy ścianie, a następnie połóż kolejne osoby na sobie, aby uzyskać odpowiednią wysokość, a teraz kliknij linę, aby przejść poziom. |
17 | Pomóż im znaleźć sposób na ominięcie strażników. | Przeciągnij pałeczkę i uderz nią policjanta po lewej, a następnie przekaż ją drugiemu policjantowi, aby walczyli ze sobą. |
18 | Pomóż im przejść przez drzwi. | Najpierw dotknij skrzynki elektrycznej, a następnie kliknij czerwony przycisk, aby otworzyć bramę, a kiedy brama się otworzy, przeciągnij pierwszego gościa pod bramę, aby ją złapać, aby inni też mogli przejść. |
19 | Znajdź sposób na zatrzymanie goniących ich strażników, żeby Michał mógł otworzyć drzwi wyjściowe. | Najpierw usuń szare płytki i otwórz szafę, aby znaleźć łopatę, a następnie użyj tej łopatki, aby wykopać dziurę, a następnie ukryj je ponownie za pomocą tych płytek i poczekaj, aż przyjdą strażnicy, a twój poziom zostanie rozwiązany. |
20 | Pomóż im dotrzeć do lasu. | Dotknij ekranu, aby przesunąć i zatrzymać ludzi ukrytych w trawie, więc ruszaj się wtedy, gdy nie pada na nich światło lub policjanta nie ma w pobliżu, i rób to, aż dotrą do lasu. |
Kowalski i Bernard – cześć 1
Poziom | Zagadka | Odpowiedź / rozwiązania |
---|---|---|
1 | Kowalski relaksuje się na urlopie, ale coś tu nie gra. | Przesuń krzak i wrzuć do dziury w pniu kraba. |
2 | Kowalski musi złapać tego człowieka. | Odsuń dolny krzak, będzie tam wykrywacz metalu. Przesuwaj wykrywacz tak, aby po linii nie wykryć zagrożenia. Wtedy agent pójdzie w to miejsce. Tak samo musisz go poprowadzić aż do tego łysego kolesia. |
3 | Kowalski musi przesłuchać tego człowieka. | Złap łysego i przesuń go na ostatnią lianę, a następnie olbrzymi głaz przesuń na sam dół. |
4 | To jest tropikalna rezydencja Edka. Kowalski musi tam wylądować. | Gdy czubek samolotu jest na domem tapnij na niego, a następnie szybko tapnij na lecącego Kowalskiego, aby otworzyć mu spadochron. |
5 | Kowalski musi wyeliminować tych strażników. | Na niższym, mniejszym dachu masz cegły (chyba). Weź jedną, przesuń nad głowę strażnika i upuść. Wyjdzie teraz cwaniak w kasku, zdejmij mu go i powtórz sytuację biorąc kolejną cegłę. |
6 | Kowalski musi przejść po tych dachach. | Weź cegłę i zrzuć ją na głowę strażnika. Następnie tapnij na Kowalskiego i gdy będzie na skraju dachu tapnij na niego aby skoczył. Powtarzaj skoki do skutku. |
7 | Kowalski jest w środku, ale ktoś nadchodzi. Schowaj się szybko! | Rozłóż mu ręce tak jak ma koleś w zbroi i przesuń Kowalskiego na zbroje. |
8 | Kowalski sądzi, że w tym pokoju coś jest ukryte. | Tapnij na książkę i rozbij wazon z kwiatami, znajdziesz elementy puzzli, jeden z nich masz na agencie. Ułóż je na obrazku na ścianie, ale dokładnie. Gdy to zrobisz odsunie się szafa odsłaniając drzwi. Tapnij na drzwi, aby je otworzyć. |
9 | Edek i Drakula pracują razem! I złapali Bernarda! | Zdejmij buty Kowalskiemu i zdejmij skarpetki, a później przesuń je na nos Draculi. |
10 | Edek ucieka helikopterem! | Tapnij na Kowalskiego i szybko zaraz na Bernarda. Kowalski niesiony strzałą trafi do helikoptera. |
11 | Znajdź sposób na powstrzymanie Edka. | Zmuś Kowalskiego do przesunięcia się pod sam tył helikoptera, weź jego kroplę krwi, umieść ją tuż pod helikopterem i upuść. Rekin ruszy w kierunku krwi. |
12 | Bernard musi pomóc Kowalskiemu ale nie umie pływać! | Tapnij na jego kapelusz, a się obróci. Przesuń go na wodę, a na nim popłynie Bernard na ratunek Kowalskiemu. |
13 | Pomóż im znaleźć sposób na ominięcie rekina. | Na helikopterze jest martwa ryba, daj ją Bernardowi, rekin goni rybę teraz, daj ją Kowalskiemu i znowu Bernardowi i tak kilka razy, to przyprawi rekina o zawrót głowy. |
14 | Zamieszanie zwabiło kolejnego morskiego drapieżnika! | Tapnij na Bernarda aby strzelał do macek, obróć ośmiornicę tak, aby kolejne macki były na linii strzału i kontynuuj ich eliminacje. Gdy nie będzie macek to ośmiornica odpuści. |
15 | Pomóż im dostać się na ląd. | Daj jedną mackę Kowalskiemu i jedną Bernardowi. Następnie tapnij najpierw jedną mackę, potem drugą i tak na zmianę, aby płynęli i nie wywrócili się. |
16 | Kowalski musi dostać się do nocnego klubu Drakuli, żeby poznać jego Plany. | Zbliż Bernarda pomiędzy strażników i jak tylko ruszą w jego stronę wyrzuć go aż poza ekran gdzieś na samą górę. Gdy wampiry będą daleko przesuń agenta do drzwi. |
17 | Kowalski musi przejść bez zwracania na siebie uwagi. | Przesuń beczkę na Kowalskiego. Gdy wampir patrzy w prawo tapnij na beczkę, aby agent przesuwał się do przodu. Gdy wampir patrzy na wprost zatrzymaj tapnięciem agenta. Powtarzaj dopóki agent nie dojdzie do wampira. |
18 | Bernard musi odwrócić uwagę wampirów, żeby dać Kowalskiemu trochę czasu. | Otwórz wieko i uciekaj przesuwając Bernarda z dala od wampirów. Gdy zmieni się któryś w nietoperza przesuń szybko na niego Barnarda i tak dopóki ich wszystkich nie wyeliminujesz. |
19 | Kowalski znalazł Drakulę, a teraz musi wymyślić jak zajrzeć do jego laptopa. | Daj Drakuli dwie fiolki krwi z biurka i poleci do kibelka. Wtedy przesuń szafę, aby zablokować mu wyjście. |
20 | Kowalski musi włamać się do laptopa Drakuli. | Przesuwaj na ekranie ścieżki tak, aby je połączyć i odblokować dostęp (pojawi się żółty przycisk tapnij go). |
Kowalski i Bernard – cześć 2
Poziom | Zagadka | Odpowiedź / rozwiązania |
---|---|---|
1 | Drakuli udało się uciec z toalety! | Odchyl ciało Kowalskiego i zbliż książkę do niego. |
2 | Bernarda atakuje stado wampirów. | Upuść wiadro wody obok wampira z tarczą i kolejno celuj i strzelaj w wampiry. |
3 | Kowalski poznał już w szczegółach plany Edka. Teraz musi uciec z klubu. | Przesuwaj Kowalskiego tak, aby kule zabiły wampiry, a później aby kula rozbiła okno, przez które możesz zwiać. |
4 | Kowalski spada, pomóż mu! | Rozwiń żółte dachy na obu budynkach, odbije się od nich, a na dole przesuń siano między budynki, aby miał miękkie lądowanie. |
5 | Aby powstrzymać Edka, muszą dotrzeć do starej fabryki. | Zmieniaj pasy samochodem tak, aby ustrzelić nietoperze, ale unikać czerwonych aut z tyłu. |
6 | Skończyło się im paliwo! Znajdź sposób na powstrzymanie nietoperzy. | Połóż kanister na tylnym bagażniku auta, tapnij na drzwi i otworzą się. Tam zobaczysz mechanizm otwierania bagażnika, wykorzystaj go teraz. |
7 | Aby dostać się do fabryki, muszą wsiąść w pociąg. | Otwórz kosz na śmieci i przenieś do niego kość, reszta potoczy się sama. |
8 | Pomóż im pozbyć się tych wampirów. | Przenieść Bernarda i Kowalskiego na wagon obok. Między wagonami jest metalowy pręt, weź go i rozczep nimi wagony. |
9 | Drakula błyskawicznie przyleciał z odsieczą! | Gdy zobaczysz znak za Kowalskim złap go i pociągnij do góry. Gdy będzie on przed Drakulą, a za chłopakami obniż go z powrotem i papa Drakula. |
10 | Pomóż im niepostrzeżenie dostać się do fabryki. | Przesuń jednego z nich w pobliże czerwonego włącznika, otworzą się drzwi, pewnym ruchem przesuń ich do drzwi unikając świateł latarek. |
11 | Bernard leży! Kowalski musi powstrzymać tego bandytę w pojedynkę. | Przesuń czapkę na bandytę, a broń daj Kowalskiemu. |
12 | Pomóż Barnardowi bezpiecznie wylądować. | Przesuwaj nim, aby omijać przeszkody, a na koniec ląduj po środku na zielonym. |
13 | Oto zombie, które Bernard zrzucił do kanałów. Pałają żądzą zemsty. | Weź wiadro z głowy zombie i nabierz ścieków z kanałów i przesuń wiadro na Bernarda. |
14 | Zombie nie dały się przechytrzyć, więc Kowalski musi stanąć do walki. | Przesuń beczkę do góry i zobaczysz czerwony przycisk. Teraz tapnij na przeciwników, aby kolejno ich zastrzelić, a gdy pojawi się rycerz to poczekaj aż zbliży się do dziury, użyj czerwonego przycisku aby odkryć właz. |
15 | Pomóż Bernardowi dostać się do wyjścia z kanału. | Kluczem otwórz właz w ścianie, a z zombie ustaw wieżę do otwartego przejścia. Na górze wierzy postaw Bernarda. |
16 | Pomóż Bernardowi dotrzeć do Kowalskiego. | Korzystaj z dźwigni tak, aby doprowadzić do tego by Bernard spadł do Kowalskiego. Pozbądź się najpierw bandyty. |
17 | Ten szaleniec ma bombę! | Tapnij na bombę, gdy będzie przy Bernardzie, spadnie do Kowalskiego, tapnij ją ponownie a Kowalski odrzuci do bandyty i bum. |
18 | Naszych bohaterów ściga troll! | Przeskakuj przez pierwsze bloki, a gdy pojawią się dwa naraz szybko na górnym tapnij na czerwony przycisk. Przeskocz dolną i znowu tapnij czerwony przycisk. |
19 | Nasi bohaterowie są otoczeni! | Na półkach masz korek, użyj go aby zatkać wylot armaty. Teraz z półki weź nożyce i przetnij linie trzymające beczki. |
20 | Kule energii zasilają portal, który należy zamknąć. | Ustawiaj kolesi przed kulami energii, aby strzelający kierował tam swoje strzały. Każde trafienie zmienia kolor kuli energii, zmień ich kolory na te wskazane we wzorze pod wielką kulą. |
Kapitanka Anka
Poziom | Zadanie | Odpowiedź / Rozwiązanie |
---|---|---|
Poziom 1 | Oto Kapitanka Anka. Trzeba ją zachęcić do wyruszenia na poszukiwanie skarbów | Daj jej mapę skarbów, która leży na półce. Świeczka pomoże uwidocznić rysunek na mapie. |
Poziom 2 | Czas rozwinąć żagle! | Najpierw trzeba podnieść kotwicę. Lina pomoże rozwinąć żagle. |
Poziom 3 | Musimy przepłynąć na drugą stronę. | Przytrzymaj statek, by go przesunąć. Może ten wir wodny pomoże dostać się na drugą stronę? |
Poziom 4 | Zbliża się okręt piratów. Musimy go powstrzymać! | Przechyl działo w odpowiednią stronę! Załaduj kulę i podpal lont pochodnią. |
Poziom 5 | Śpiew syreny omamił twoją załogę! Musisz ich powstrzymać! | Możesz przesuwać piratów, by zyskać na czasie. Może tymi grzybami da się zatkać im uszy? |
Poziom 6 | Nie ma wiatru i statek stoi w miejscu. | Może działo pomoże nabrać rozpędu? Trzy strzały powinny wystarczyć, aby statek ruszył. |
Poziom 7 | Pomóż zbalansować statek w czasie sztormu! | Przytrzymaj załogę, by przesuwać ją po pokładzie. Przesuń załogę od dziobu do rufy kilka razy, by zbalansować okręt. |
Poziom 8 | Musimy znaleźć wyspę, którą wskazuje mapa. | Obróć ster w kierunku, który pokazuje mapa. Skieruj się na południowy wschód, a gdy miniesz wyspę, skieruj się na zachód. |
Poziom 9 | Oto wyspa skarbów. Ale najpierw trzeba by się czegoś napić. | Banany pomogą zwabić małpkę do drzewa. Ciągnij za ogon, by podnieść głowę małpki I strącić kokosy. |
Poziom 10 | Przyjrzyj się mapie i wykop wejście do jaskini ze skarbem | Przesuń pirata w miejsce, w którym ma kopać. Anka trzyma mapę do góry nogami. Trzeba kopać gdzieś pomiędzy skałami I jeziorkiem. |
Poziom 11 | Nie daj się strącić przez nietoperze, schodząc na linie. | Możesz przesuwać załogę do góry I do dołu. Poczekaj na okazję, aż nietoperze się zderzą. |
Poziom 12 | Musimy jakoś otworzyć magiczne drzwi | Trzeba skierować smugę światła w stronę drzwi. Potrzebna jest pomoc załogi. Tylko najpierw muszą zdjąć z głowy opaski. |
Poziom 13 | Ale wielki pająk! Musimy coś z nim zrobić! | Potrząśnij telefonem, aby strącić stalaktyty. Przytrzymaj stalaktyt po lewej stronie, by nie spadł na twoją załogę. |
Poziom 14 | Kolejne zagadkowe drzwi. Trzeba je otworzyć | Obróć koła, aż symbole będą do siebie pasować. Zobacz, czy coś się nie kryje za kamieniami. |
Poziom 15 | Musisz znaleźć wyjście z tych ciemności | Znajdź kolejne pochodnie, zanim ta w ręce się wypali. Pochodnie gasną, gdy przesuwasz je w prawą stronę. |
Poziom 16 | Cała załoga musi dotrzeć na drugą stronę | Możesz ich zatrzymać, stawiając przed nimi głaz. Najpierw niech przejdzie ten na dole. ten na górze pomoże zabić pająka. |
Poziom 17 | Anka musi stawić czoła stworom. | Przesuń pistolet do drugiej dłoni, by w tamtą stronę strzelić. Dotknij nogi, by wymierzyć kopniaka. |
Poziom 18 | Do komory ze skarbem trzeba dojechać w wagoniku. | Dotknij wagonika, by zaczął się poruszać. Uzupełnij brakujące elementy torów, by dotrzeć do właściwej komory. |
Poziom 19 | Anka musi przejść po magicznej planszy. | Możesz ją przesuwać palcem. Niebieski okrąg pozwala pokonać wodę, brązowy – skały, a czerwony chroni przed ogniem. |
Poziom 20 | Oto i skrzynia skarbów! Ale strzeże jej duch Przeklętego Pirata! | Zanim otworzysz skrzynię, załóż trzy dodatki. Kapelusz I amulet musisz zestrzelić. Strzel w zamek, aby otworzyć skrzynię. |
Szalone liceum
Poziom | Zagadka | Odpowiedź |
---|---|---|
1 | To jest Magda. Pomóż jej przygotować się do wyjścia do szkoły | Włóż książki do torby na ramię. Zwiąż włosy gumką. |
2 | To jest Grażyna. Martwi się, czy dobrze się prezentuje w lustrze. Ale za moment musi wychodzić do szkoły | Spróbuj zaparować lustro. Włącz ogrzewanie i odkręć kran w wannie. |
3 | To jest Jacek. Pomóż mu złapać autobus | Załóż mu rolki na nogi. Pomóż mu chwycić się autobusu. |
4 | Znów o poranku jest tłumnie. Pomóż naszym bohaterom spotkać się ze znajomymi | Przeciągnij postacie w pobliże naszych bohaterów. Grażyna trzyma się z ładnymi dziewczynami. Jacek lubi towarzystwo kolegów z drużyny piłkarskiej. Magda nie ma znajomych. |
5 | Grażyna zapomniała odrobić zadanie w swoim podręczniku. Potrzebuje podręcznika Magdy | Potrzeba czegoś, o co Magda może się potknąć. W śmietniku znajduje się skórka od banana. Połóż ją przed Magdą. |
6 | Grażyna musi zamienić się podręcznikami z Magdą | Magda słabo widzi bez okularów. Podmień czerwone podręczniki, gdy Magda nie ma założonych okularów. |
7 | Jacek chce zacząć bitwę na jedzenie | Użyj ziemniaków na talerzu, by wszcząć zamieszanie. Po rzuceniu talerzem włóż łyżkę do ręki chłopakowi po lewej stronie. |
8 | Grażyna napisała list miłosny do Jacka i chce go wysłać w postaci papierowego samolotu | Przesuń palcem na jej rękach, by rzucić samolot. Potrzebny jest przepływ powietrza. Otwórz okno i włącz wentylator. |
9 | Grażyna ma problemy ze sprawdzianem. Pomóż jej podkraść pracę Magdzie | Odwróć uwagę Magdy, zanim zamienisz prace. Zepchnij piórnik, by narobić zamieszania. |
10 | Pomóż Jackowi minąć obrońców | Przeszkodź obrońcom, by Jacek mógł biec dalej. Pierwszemu obrońcy rozwiązują się buty. Drugiemu można obrócić hełm. |
11 | Pomóż Grażynie ćwiczyć z cheerleaderkami | Dotykaj jej ramion i ciała, by naśladować ruchy koleżanek. W trzeciej serii kombinacja jest inna. |
12 | Pomóż dziewczynom zbudować ludzką piramidę | Ustaw dziewczyny w niebieskich strojach obok siebie. Środkowy rząd utwórz z dziewcząt w żółtych strojach. Na szczycie ustaw Grażynę. |
13 | Magda chce się zemścić na Grażynie | Trzeba jakoś odwrócić uwagę Jacka. Zdejmij Magdzie okulary i przepaskę do włosów. |
14 | Grażyna znów naprzykrza się Magdzie. Nie pozwól jej na to | Czasem stół jest niestabilny. Usuń podpórki stołu, by blat się zawalił. |
15 | Jackowi zostało mało czasu na zjedzenie obiadu. Pomóż mu przebić się przez tłum | Po poręczy da się zjechać. Najpierw odsuń chłopaka na końcu poręczy, by Jacek mógł po niej zjechać. |
16 | Pomóż Magdzie w debacie | Postaraj się, by rywal przyjął punkt widzenia Magdy. Poszukaj w okolicy kwadratów, by zgodzić się z Magdą. |
17 | Jacek chce, by Grażyna i Magda się pogodziły | Grażyna podbiegnie do Jacka, jeśli on do niej pomacha. Dotknij Jacka, by pomachał ręką. Przesuń Jacka obok Magdy, by Grażyna na nią wbiegła. |
18 | Plan Jacka zawiódł. Musi przerwać bójkę dziewcząt | Trzeba włączyć alarm. Przycisk alarmu jest schowany za jednym z uczniów. |
19 | Nie pozwól, by kierownik złapał dziewczyny | Biegnie do najbliżej stojącej dziewczyny. Kieruj dziewczynami, aż kierownik się zmęczy od biegania. |
20 | Dziewczyny za karę muszą zostać po lekcjach. To dobra okazja, by zawęzić znajomość | Potrzebny jest klej, by naprawić okulary Magdy. Przesuń klej na połamane części okularów. Następnie złącz obie połówki. Magda może zrobić zadanie za Grażynę. |