Gra od studia NCsoft oparta o silnik Unreal 3 Engine MMO Blade & Soul w艂a艣nie kieruj臋 si臋 do testów CBT3 i obecnie lider programistów Hong Suk-Geun wypowiedzia艂 si臋 na temat walk i optymalizacji w silniku gry jakie zosta艂y przeprowadzone do tej pory. Powiedzia艂, 偶e gra MMO Blade & Soul nie jest gr膮 typu non-target, ale szczyci si臋 w艂asnym, unikalnym systemem hit boxes. Narazie wiemy, 偶e nie b臋dzie to ruletka w stylu chybi艂 trafi艂. Je艣li chodzi o optymalizacje to NCsoft przedstawi艂 wymagania gry z zesz艂ego roku, a wygl膮da艂o to mniej wi臋cej tak: Geforce 8800GT albo co najmniej 8600GT. Teraz podobno wymagania bardzo spad艂y dzi臋ki nowemu algorytmowi, który u偶ywa typowych funkcji pre-load. Tak偶e definitywnie zmniejszy si臋 d艂ugo艣膰 艂adowania strony, a tak偶e podobno zoptymalizowano znacz膮co UI co ma zmniejszy膰 obci膮偶enie ca艂ego systemu.
Wersja w j臋zyku angielskim
Najnowsze wpisy
- Najlepsze bronie w PUBG MOBILE – Jakie bronie wybra膰?
- Poradnik do PUBG Mobile: Celowanie, Strategia Przetrwania i Najlepsze Miejsca do L膮dowania
- Poradnik Genshin Impact: Zdobywanie Artefakt贸w, Optymalizacja Postaci, Mapy Lokacji i Wydarzenia Czasowe
- Honkai: Star Rail – Najlepsze dru偶yny, strategie
- Recenzja gry Grimvalor