W Art of War mo偶esz zapisa膰 maksymalnie do trzech formacji. Opcja odblokowuje si臋 w tym samym czasie co Arena, czyli na 30 poziomie. Aby z niej korzysta膰 musisz i艣膰 na pole walki i wej艣膰 do koszar. W prawym, g贸rny rogu ekranu gry zobaczysz ikon臋 formacji, wybierz i ustaw 3 r贸偶ne.

Formacje obronne

Gdy odblokujesz aren臋 na poziomie 30-tym, otrzymasz tak偶e funkcj臋 stworzenia formacji obronnej. To do艣膰 istotna opcja, kt贸ra pozwala Ci stworzy膰 najlepsze ustawienie jednostek w razie ataku innego gracza na Ciebie, na Arenie.

Pami臋tajcie, 偶e inni gracze mog膮 atakowa膰 nasz膮 armi臋 w dowolnym momencie, nawet gdy jeste艣my offline. Nie zapomnijcie zatem sprawdza膰 log贸w bitwy i podj膮膰 si臋 zemsty na atakuj膮cym Was osobniku. Dodatkowo dzi臋ki przegl膮daniu dziennik贸w walk mo偶ecie poprawia膰 swoje formacje obronne. Uczy膰 si臋 na w艂asnych b艂臋dach.

Jak w艂a艣ciwie ustawia膰 jednostki w formacji?

Po osi膮gni臋ciu poziomu 60-tego mo偶esz wreszcie wykorzysta膰 ca艂e pole bitwy (siatka 7×7). Tw贸j bohater mo偶e zosta膰 umieszczony w lewym, prawym i 艣rodkowym okr臋gu taktycznym. Zwykle klasyfikujemy pole bitwy gracza wed艂ug 7 rz臋d贸w i powiemy Ci, kt贸re wojska s膮 najbardziej odpowiednie dla kt贸rego rz臋du.

Zalecane jednostki na 1 rz臋dzie:

  1. Pocz膮tkowe poziomy: Gobliny Kamikadze, Paladyni, Ogr Wojownik, Nieumarli
  2. 艢rodkowy etap gry: Nieumarli, Gobliny Kamikadze, Pielgrzymi, Voodoo Dolls, Dyniowy Stra偶nik, Rycerz Templariusz, Awanturnicy, Yasha.
  3. Na wysokich poziomach: Nieumarli, Praktykant Magii, 艁owca Dusz, Voodoo Dolls, Dyniowy Stra偶nik, 艁owca Dusz, Meteorytowy Golem, Kamienny Golem, Rycerz Nosoro偶ca, 艢wi臋ty Miecznik, Gu艣larski Totem.

Zalecane jednostki na 2 i 3 rz臋dzie:

  1. Pocz膮tkowe poziomy: Nieumarli, Heroldzi Ognia, Balista (stawiajcie je na kra艅cowych polach po obu stronach, aby zmniejszy膰 prawdopodobie艅stwo otrzymania obra偶e艅).
  2. 艢rodkowy etap gry: Nieumarli, Voodoo Dolls, Pielgrzymi, Awanturnicy, Pelta艣ci (w du偶ych ilo艣ciach)
  3. Na wysokich poziomach: Balista (stawiajcie je na kra艅cowych polach po obu stronach, aby zmniejszy膰 prawdopodobie艅stwo otrzymania obra偶e艅), Voodoo Dolls, Pelta艣ci (w du偶ych ilo艣ciach), Meteorytowy Golem, 艢wi臋ty Miecznik.

Zalecane jednostki na 4 rz臋dzie:

Pierwsza opcja:

  1. Pocz膮tkowe poziomy: Katapulta, 艁ucznicy, Mag Ognia, Mag Lodu, Balista;
  2. 艢rodkowy etap gry: Katapulta, Mag Lodu, Balista, Mag-Kap艂an, Byk Wied藕min;
  3. Na wysokich poziomach: Mag Lodu, Balista, Mag-Kap艂an, Byk Wied藕min, Mro藕ni 艁ucznicy;

Druga opcja:

Ta opcja ma na celu uczynienie 4-tego rz臋du tak pustego, jak to tylko mo偶liwe, aby oddzieli膰 rz臋dy tylne i przednie od siebie i zmniejszy膰 obszar atak贸w i umiej臋tno艣ci obszarowych wrog贸w.

  1. Pocz膮tkowe poziomy: Katapulta, 艁ucznicy, Mag Ognia, Mag Lodu, Balista, Praktykant Magii, Skrytob贸jcy;
  2. 艢rodkowy etap gry: Katapulta, Mag Lodu, Balista, Praktykant Magii, Skrytob贸jcy, Mag-Kap艂an;
  3. Na wysokich poziomach: Katapulta, Mag Lodu, Balista, Praktykant Magii, Skrytob贸jcy, Mag-Kap艂an;

Zalecane jednostki na 5 rz臋dzie:

  1. Pocz膮tkowe poziomy: Katapulta, 艁ucznicy, Mag Ognia, Mag Lodu, Balista;
  2. 艢rodkowy etap gry: Katapulta, Mag Lodu, Balista, Mag-Kap艂an, Byk Wied藕min;
  3. Na wysokich poziomach: Katapulta, Mag Lodu, Balista, Mag-Kap艂an, Byk Wied藕min, Mroczna Wied藕ma, Mro藕ni 艁ucznicy;

Zalecane jednostki na 7 rz臋dzie:

  1. Pocz膮tkowe poziomy: Nieumarli, Gobliny Kamikadze, Heroldzi Ognia, Paladin, Ogr Wojownik;
  2. 艢rodkowy etap gry: Nieumarli, Gobliny Kamikadze, Heroldzi Ognia, Voodoo Dolls, Pielgrzymi, Awanturnicy, 艁owca Dusz, Dyniowy Stra偶nik, Statek Piracki;
  3. Na wysokich poziomach: Nieumarli, Gobliny Kamikadze, Heroldzi Ognia, Voodoo Dolls, 艁owca Dusz, Dyniowy Stra偶nik, Statek Piracki, Meteorytowy Golem, Kamienny Golem, Gu艣larski Totem, 艢wi臋ty Miecznik;