Ewolucja i zdobywanie kolejnych poziomów ptaków w Angry Birds Evolution jest generalnie bardzo proste. W tym poradniku dowiesz się jak to zrobić. Każdy nowy poziom zwiększa zdrowie i atak ptaka. Ptaki są ulepszane poprzez łączenie ich z innymi ptakami. Im wyższy poziom i liczba gwiazdek łączonego ptaka, tym więcej punktów doświadczenia zdobędziesz podczas fuzji. Jeśli ptaki mają pasujące kolory, wartość zdobywanego XP jest podwojona. Jeśli ptak jest błyszczący (lub staje się błyszczący za pomocą Błyszczącego Totemu), jest również wart dwa razy więcej XP. Ponieważ fuzja kosztuje złoto, ważne jest, aby łączyć ptaki, które są warte jak najwięcej XP – jest to szczególnie ważne, gdy ptaki osiągną wyższy poziom.

Fuzja

Fuzja ptaków to proces zwiększania poziomu ptaków poprzez łączenie ich ze sobą. Połączone ptaki zapewniają oryginalnemu ptakowi stałą ilość doświadczenia w oparciu o jego ewolucję, klasę i poziom. Oznacza to, że ptaki są potrzebne jako materiał do zdobywania poziomów, dlatego każdy ptak jest cenny, nawet jeśli nie jest wystarczająco silny dla głównej drużyny. Każda fuzja kosztuje pewną ilość złota, ilość ta zależy i rośnie wykładniczo wraz z obecnym poziomem i rzadkością ptaka.

Obliczenia dla fuzji ptaków

Ilość zdobywanego w ten sposób doświadczenia można modyfikować za pomocą następujących czynników:

  1. Premia koloru: Ptaki tego samego koloru dają podwójne doświadczenie.
  2. Błyszcząca premia: Błyszczące ptaki dają podwójne doświadczenie.
  3. Wzmiacniacz z Bonusu Wydarzenia: Ptaki dotknięte tym wzmacniaczem dają podwójną liczbę punktów doświadczenia.
  4. Bonus za poziom klanu: Wyższy poziom klanu daje większą liczbę dodatkowych punktów doświadczenia w fuzji.

Formuła

Wzór jest następujący:

ZdobywaneXP = BazoweXp * (BaseMult + ColorMult + ShinyMult + BoosterMult + ClanMult)

Gdzie:

  1. BaseXp: podstawowa ilość XP wybranego ptaka użytego do fuzji
  2. BaseMult: Podstawowy mnożnik XP. Wartość wynosi zawsze 1.
  3. ColorMult: Mnożnik kolorów. Wartość: 1
  4. ShinyMult: Błyszczący mnożnik. Wartość: 1
  5. BoosterMult: Mnożnik zdarzenia boster XP. Wartość: 1
  6. ClanMult: Mnożnik wkładu za poziom klanu. Wartość: 0,05 – 0,35.
  7. Maksymalny możliwy mnożnik syntezy wynosi zatem 4,35.

Przykładowe obliczenia

Zakładając, że czerwony ptak 1 ★ na poziomie 1 jest ptakiem docelowym, a czerwony, błyszczący ptak 1 ★ na poziomie 1 jako ptak źródłowy XP. Wydarzenie XP o czerwonej fuzji jest aktywne. Mój poziom klanu jest równy 12.

BirdFusionXP = 125 * (1,0 + 1,0 + 1,0 + 1,0 + 0,35)

BirdFusionXP = 125 * 4,35

BirdFusionXP = 543,75

BirdFusionXP = 544 (zaokrąglony w górę)

W ten sposób włączenie tego ptaka w ptaka docelowego daje mu 544 XP.

Ewolucja

Kiedy ptak osiąga maksymalny poziom, musi zostać rozwinięty, aby odblokować większy postęp. Ewolucja wymaga od gracza wydania materiału ewolucyjnego specyficznego dla koloru na pierwszą ewolucję i esencję ewolucji na kolejnych etapach superewolucji. Tylko ptaki 4- i 5-gwiazdkowe mają etapy super ewolucji i można je rozwinąć do maksymalnego poziomu. Ptaki o niższej rzadkości maksymalnie ulepszymy na poziom 50. Materiał ewolucyjny można znaleźć w niewielkich ilościach na mapie i sprzedając swoje ptaki. Jego głównym źródłem są lochy, które są również jedynym źródłem esencji ewolucji. Każdy region ma określony loch, który zapewnia oba zasoby w odpowiednim kolorze (tj. Region pustynny nagradza żółtymi zasobami itp.)

Super Evolution

Super ewolucja wymaga również od gracza wybrania członka ewolucji. Po ukończeniu zadania ewolucyjnego trenera (i wydaniu zasobów) postać przekształca się w wersję pasującą do członka Eagle Force (styl militarny dla Major Pecker itp.).