Gala Networks Europe ujawniło nowe detale na temat walki PvP w grze MMO Age of Wulin. Walka player versus player jest możliwa w każdej chwili i w każdym miejscu w Jianghu (tak nazywa się świat gry). Wraz z kolejnymi sukcesami w walce możemy otrzymywać różnego rodzaju odznaczenia, które nie tylko dadzą nam fantastyczne nagrody, ale również będą pokazywane w wewnętrznym systemie społecznościowym gry. Ów system pozwala kontaktować się z innymi nawet wtedy, gdy nie jesteśmy blisko nich.
Atak na innego gracza to tutaj zbrodnia, ale tylko lokalne autorytety jak strażnicy i policjanci mogą próbować zatrzymać przestępcę. Ci co przeskrobali zbyt wiele w Age of Wulin mogą skończyć w więzieniu, a całą karę odbywamy tylko jak jesteśmy online. Oczywiście są na wyjście z kicia różne metody, można przekupić strażników, albo przekazać pieniądze na cele charetatywne.
Częścią systemu PvP są również walki grupowe i wojny gildii (do 1300 graczy w guild-vs-guild PvP), można tutaj również tworzyć co na wzór sekt. Walki sekt zbiorą na polu bitwy do 760 członków (300 członków + 80 jednostek wspierających na sektę). Kiedy sekty walczą przeciwko sobie, gracz walczą o cenne nagrody jak potężne buffy, które wpływają na każdego członka zwycięskiej sekty, a także zwiększy się nasza reputacja, punkty wzrosną, a i w rankingu da się zauważyć wiele korzyści.